xxx

xxx
xxx malaya

06 March 2010

misi tertunai sudah batin ku.

"Sayang mane batang pancing abang ni,semalam ade dekat tepi pintu tu.''manelah saye tahu bang..''awak dalam bilik mandi ke.''yea saye mandi,terase panas pulak tengah hari ni.''habis tu sape yang ambil batang pancing abang tu?''.abang dah lambat ni,kawan abang dah tunggu kat luar tu.''cube abang cari betul2,cari pakai mate jangan pakai kepale lutut.''dah lebih dari pade mate abang dah cari tapi tak jumpe2 jugak.

''tunggu 5 minit ayang tengah bilas shampoo kat kepale ni,nanti keluar ayang tolong carikan.''yea pun cepat la sikit,sian kawan abang tunggu kat luar tu.''ha'jap!!jap!!.

selepas 5 minit.

"abang letak mane pancing tu?''takpe la sayang..kite masuk bilik je lah,lupekan pancing tu."mengape pulak?abang tak jadi memancing ke?"sape suruh ayang berkemban depan abang,kan ayang dah tahu abang tak boleh tenggok ayang berkemban.kalau berkemban je mesti...ehem2.......


nota:menunaikan tanggungjawab zahir dan batin itu di tuntut,jangan sesekali kedekut.

9 comments:

sharamli said...

sian kawan tunggu kat luar nuh

triple x malaya said...

ramlisha:ape ade hal...haha

vidadarisakura said...

eleeeeeeh.

triple x malaya said...

vidada:elehh...ape bah,

peja said...

pucuk dicita,ulam mendatang...hehe

triple x malaya said...

peja:pandai...memang bijak..

DzulhafixiceD said...

lame x kawan tunggu?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

dapat pahala tu..hehehe

Siti Nur Aminah said...

gle baba..ni yg buat gua tkut nk khwn