xxx

xxx
xxx malaya

28 March 2010

misi tiada jodoh

Di suatu situasi apabila terserempak dengan seseorang..


Perempuan:Eh,awak ni sofi kan?lame x jumpa

sofi:erm awak ni sape pulak?kita penah jumpa ke?

Perempuan:buat2 tak kenal pulak?

sofi:betul saya tak kenal awak..

perempuan:kalau macam tu saya salah orang la ni

sofi:mungkin.tapi mengapa yea?

Perempuan:muka awak seiras bekas x boyfrend saya dulu

sofi:oh..yea ke?so masih couple dengan jeff lagi ke?

Perempuan:yup..mana tahu ni..?

sofi:eh..tak,tak...(terus bla dari situ)

7 comments:

jane said...

mksudnye apa pcik?
mmg dia ke atau die pura2 tk ngaku?













muaahahha

mamai said...

lu la jeff tu yer

kimisai said...

ni kes ptuts cinta lani...

AkMa said...

aku x phm la penghujung dialog ko ngan si dia???

patungcendana said...

tiada jodohkah misi itu?

zulhafixi said...

sofi masih marahkan jeff ke? hehe

triple x malaya said...

jane:maksud dia,betul la sofi tu..

mamai:eh bukan lu ke?

kimisai:kisah lame..

akma:x faham..sofi bla dari kenyataan la..

pc:nampaknyr begitu lah..

zul:bengang..