xxx

xxx
xxx malaya

25 March 2010

misi terlerai satu rahsia.

story ni kisah zaman sofi di tingkatan 5,kire2 9tahun yang lepas..

Pagi itu jam menunjukan tepat pukul 9 pagi hari sabtu,sofi terpaksa menghadirkan diri ke sekolah walaupun berat hati,sofi tetap pergi dengan slogan..bola punya pasal!!!.pagi itu sofi ada latihan bola yang dibimbing oleh cikgu rafie.

Selain latihan bola,pagi tu latihan bola jaring yang dibimbing oleh cikgu roslinda,yang cantik lagi ayu pun menjalani latihan di sebelah padang bola.macam biasa sesampai je sofi akan ke belakang tandas lelaki untuk melepaskkan ketagih merokok yang memeritkan jiwa raga,sebatang rokok yang di rembat dari kepunyaan abang nye pagi tadi sebelum ke sekolah,bagi beliau jika tak merokok sebelum main bola ibarat bercium tidak pegang dada,berkepol-kepol asap melayang ke udara dan sesekali berbentuk love yang mencemarkan udara pagi yang segar lagi nyaman.

Selesai dari merokok sofi menuju ke padang untuk memulakan latihan,cikgu rafie dah terpacak di tengah padang menunggu sofi dan kawan-kawan yang lain,ibarat sebatang kayu yang tunggu di tebang.sofi dengan tenang nye memakai kasut bola yang di beli oleh abang nye hasil bodekkan yang amat teliti semase menjalankan proses membodek ke atas abang nye.semase memakai kasut mata sofi yang agak galak memandang tepat kearah seorang gadis yang bernama lia atau name ic beliau juliahana binti kamarudin,yang sedang terloncat-loncat untuk mejaringkan bola ke arah bulatan gol bola jaring tersebut.kadang2 sofi terfikir jugak kalau main bola jaring tidak terloncat-loncat tak boleh ke?..bile kite selalu meloncat pembesaran benda kat atas tu memboleh...ah,lupekan la..bukan bende tu yang sofi nak story.

Semasa memakai kasut yang hampir selesai,hanya satu ikatan simpul keatas kasut bola beliau,tibe2 member sofi.jefri,den dan mail datang dari belakang,ni mesti dari dunia memuaskan kepala sebelum ke padang ni..dalam hati sofi berbicara."wei sofi tadi sebelum datang aku jumpa lia kat depan pintu pagar tadi.jefri memulakan bicara.''kepala otak kau,namppak lia tengah main bola jaring tu,sambil menunjuk jari kearah padang sebelah."aku cakap tadi sebelum dia datang ke padang,dia kata nak jumpa kau selesai latihan nanti dekat kantin."kau jangan nak kitai aku lagi ar,baru seminggu lalu kau dah mainkan aku,kau inggat aku nak percaya dengan kau lagi ke.."tak kali ni betul2..aku tak tipu.terpulang la kat kau nak percaya atau tidak.."ah aku dah tak ade jiwa nak percaya kat engkau lagi,tu hari cakap lia nak jumpa dekat taman bacaan,last2 aku
kene jage taman tu..pergi jahanam la..

Lalu sofi pergi menuju kearah cikgu rafie dan rakan2 satu pasukan bawah 17tahun,untuk menjalani latihan untuk pagi itu..

nota:story bersambung,nanti tulis panjang2 jadi x best pulak kan..so gua akan sambung,nak tahu betul atau tak lia nak jumpa dengan sofi,nantikan episod akan datang di hari yang lain di blog yang sama..

16 comments:

redplasticbag said...

cess, banyak betul ibarat kau

jane said...

hahahhahahha

ibarat membaca tapi menibaratkan sesuatu yg dibaca





cool pkcik!

mamai said...

no ic tak ada ker

AkMa said...

ko xtaw ka cmna air hujan ley masuk lam ati...
kesian2...huhuhu

no fon xnak letak sekali ka??

AkMa said...

btul ka lia ngah men bola jaring??
aku pown da pening...

AkMa said...

ak nasihatkan ko xyah g jumpa ngan lia 2..msti kena kelentong kaw2 nya la..

nnti kecewa..nnti ada ujan lam ati..huhuhu

sharamli said...

bila nak sambung?

rAy jR...@...Aliff said...

uitsss...sang pencerita..hahahaha

triple x malaya said...

red:biase la...

jane:pakcik memang cool..

mamai:x ingat dah bro..

akma:hati aku memang selalu hujan..hujan panas..hehe

ramlisha:esok luse sambung la..

ray jr:dan lu sang percinta..

hans said...

bersambung plakkkk

peja said...

jgn tak sambung

misz benida said...

boleh wak cerpen la ctern ko ni..

patungcendana said...

kau bercium pegang dada sendiri ke....hahahahaha....

re:...memang matahari yambuat bayang...taapi ini bayang2 dalam air...ada matahari, keringlah air tu...:-p

aloy_paradoks said...

ah celake,, dah pandai sambung sambung lak...

aloy_paradoks said...

http://www.youtube.com/watch?v=n-67Y1oHI0s&feature=related

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片