xxx

xxx
xxx malaya

02 March 2010

misi dari kelantan ke kuala lumpur.

Seorang pemuda bername sofi dalam perjalanan kembali ke kuala lumpur dengan menaiki keretapi malam duduk bersebelahan dengan seorang perempuan berusia dalam lingkuan 20-an.setelah lama berdiam diri,sambil tersenyum dan ala2 menguap si gadis bertanye kepade sofi.
''awak,pukul berape sekarang?"


hampir 3 kali si gadis bertanye,tapi sofi masih berdiam diri tanpa sebarang riak dari wajah handsome nye.Si gadis mencuit sofi dan bertanye."saye hairan mengape awak tidak menjawab pertanyaan saye?salah ke saye bertanye?"


sofi menoleh."bukan saye tidak mahu menjawab tapi nanti kalau saye jawab,kite pasti akan bersembang mengenai soal ini soal itu,dan akhirnye kite akan bertambah mesra."si gadih blur mendengar luahan sofi.si gadih bertanye:"lalu ape salah nye kalau kite menjadi lebih mesra?"


sofi berkate:"apabila kite bertambah mesra,ketika mak ayah n abang saye menjemput saye bile sampai nanti,kite akan turun same-same.dan saye pasti mengenalkan keluarga saye kepade kamu."si gadih bertambah blur.


"jadi?"si gadis bertanye lagi.


"mak saye orangnya baik sekali kepade semua orang,takut nanti dia mempelawa awak ke rumah.nanti awak akan mandi dan berehat di rumah saye,dan kami akan jamu makan di rumah saye.setelah itu,awak menjadi rapat dengan mak dan ayah saye,lalu mereka bekenan dengn awak dan lalu menyuruh memperistri kan awak.



si gadis bertambah blur dan tidak tentu arah.lalu bertanye:"awak,apekah hubungannye semua ini dengan pertanyaan pertame saye tadi?"


sambil berdiri sofi menjawab dengan lantang:
"masalahnye?SAYA TIDAK MAHU MEMPUNYAI ISTERI SEPERTI AWAK.JAM TANGAN PUN TAK TAKDERRR!CIKAI BETUL!!!"

11 comments:

enyheartsdiamond said...

erks!bole plak!hahaha :D

vote number 25 here!

http://meandmylife1376.blogspot.com/

Ftn Fth said...

ahh sedihnya kalo jadi pompuan tu
sob sob
jawab elok elok hati perempuan mudah tersentuh ;p

patungcendana said...

aku pun takde jam tangan.

azzaliena suziantie said...

sedih sedih..hehehe.

peja said...

err...wa pun xpakai jam tangan...
pkai fon jep..haha

ber_u_wang said...

satu satu ciri akan menjadi haji kedekut.. he he he he

sharamli said...

saya p0n xde jam jugak..nasib baik xpenah jumpa s0fi

vidadarisakura said...

aku nda pandai pakai jam. so teda la orang mau kawin ngan aku. yes!

A.K.U.D.O said...

pjg alasan..

aloy_paradoks said...

jangan selalu sangat copy paste cerita dari internet dengan mastika..

epi said...

wakakakaka..terbaik dari ladang r bro,cayalah..pecah perut nih..:)