xxx

xxx
xxx malaya

23 March 2010

misi mengapa harus aku di bunuh


Di bunuh dan terbunuh,jangan cuba bunuh aku jika ilmu membunuh kau hanya sejengkal jari,sebelum kau ingin bunuh aku pastikan amalan kau cukup untuk menerima kematian aku kelak,jangan hanya pandai untuk membunuh tapi nothing tidak tahu apa itu maksud membunuh dan terbunuh.

Kalau aku mati dalam misi pembunuhan kau,aku ingin ucapkan taniah pada kau kerana telah berjaya membunuh aku.tapi kau perlu ingat mati aku bukan di tangan kau tapi di tangan tuhan.setitis darah merah aku mengalir angkara kau,sampai mati aku akan jejaki.


nota:mengapa manusia tak boleh tengok orang lain up sikit,mesti iri hati n dengki...walaupun sesama kaum..?

19 comments:

mamai said...

aku nak balas dendam kalau kau terbunuh masa dibunuh

zulhafixi said...

setitis je?
x thrill la..

deus X machina said...

nasib baik bukan secawan

mai secawan~~~~

azzaliena suziantie said...

semangkuk lah ;p

helena's said...

aah.ada org iri hati dengan saya~

redplasticbag said...

kau nak jadi hantu apa nanti bila nak jejaki dia balik?

kimisai said...

kalau nak membunuh mesti tau membunuh, jangan sampai terbunuh lepas membunuh orang yang hendak di bunuh, sebab orag yang dio bunuh mungkin boleh memngupah pembunuh untuk membunuh pembunuhnya selepas dia di bunuh oleh pembunuhnya, tapi ingat, kalau dia membunuh, dia juga akan di bunuh dengan pembunuh yang akan membunuh si pembunuh yang membunuh pembunuh..hahaha paham ?/

Encik Ariff O said...

sabar brader.
orang dengki ada balasannya.

hans said...

itulah kelemahan bangsa melayu

acap said...

bunuh-bunuh macam main masak-masak

Rowena Chasez said...

sape yg nak bunuh ko nie...
mehh aku bunuh dia..

Razman said...

so, kesimpulannya kau patut dibunuh ke tak sebenarnya ni?

pal7 said...

relex bro..bawak berbincang ade prob..

AkMa said...

2 lah manusia..
semua manusia ada PHD...
ko ada x??hahaha

AkMa said...

kenapa ko harus dibunuh ea..
msti ada wat salah nie...
hahahaha

ayie said...

haih...macm tu la manusia...

sharamli said...

ntah kan..xpaham betul..jgn ada hasad dengki walau sebesar kuman p0n dalam diri kita..

enyheartsdiamond said...

manusia mmg cmtu!

triple x malaya said...

tq all for komen..