xxx

xxx
xxx malaya

01 March 2010

misi tanpa 20sen.

Cinta...

Ade orang kate cinta itu indah
Ade orang kate cinta itu buta
Ade orang kate cinta itu bahagia
Ade orang kate cinta itu boleh bawa ke syurga..


Ape ade dengan cinta

cinta perlu ade ke..
Atau kasih sayang je
jangan pandai berkata-kata cinta
tapi nothing tidak tahu ape..

cinta perlu kesetiaan...betul ke?
cinta perlu kejujuran...yea ke?
cinta perlu keiklasan...boleh ke?

Atau bercinta itu ibarat bercium tidak pegang dada
masih tidak percaye..
Atau kalian tidak percaya ape itu cinta sebenarnye..
Dan masih ragu-ragu.

Cari lah cinta kekal kalian di sana
lebih di redhai
lebih di rahmati..

nota:salah satu sajak yang gua sampaikan mase malam mimpi tu hari.

20 comments:

helena's said...

saya cinta kamu~

Frodo Baggins said...

yer cinta tu mesti pegang dada ...

(credit: bro triple x)


>>___<<

Dark Ray™ said...

burgermpak laa sofi!

mamai said...

wa suka sajak nie hahahaha ada banyak makna

Anonymous said...

berlainan sekali entry-entry kau yg lepas.selalu funy,now bermain puisi.nice dan sungguh bermakna bagi sis.

kakak ina-

azzaliena suziantie said...

bangga ade org mcm lu babe..
cinta tuh indah.
pandai kite corakkannya :)

DzulhafixiceD said...

lu ade perform ke?
xde pon gua rase..

misz benida said...

ada ape dgn cinta.
berbeza amat ku dan engkau.
biar mnjdi bait.
dlm puisi cinta trindah.

pergh,xsngka aku ingt lagu ni.

ina said...

cinta itu buta.. hoho

epi said...

cinta pada pencipta,itulah cinta yang sebenar dan punca kepada segala cinta..

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Terima kasih.

A.K.U.D.O said...

mari bercinta..

encik ADAM said...

oh makcik...aku cinta padanya

patungcendana said...

cinta? bosan.

vidadarisakura said...

la sajak. ingatkan syair.


;p

Mieza vs Rory said...

beshhhh

sharamli said...

cinta padaNya

rAy jR...@...Aliff said...

cinta pada diri sndri lagi bagusss..hahaha...

cinta itu msti bcium2 jgak...baru dpt layan cinta,....hahahaa..

triple x malaya said...

helena:teharu pulak rase nye..

frodo:tq2..

reza:gempak memang gempak..

mamai:sajak mase lu perfom lagi gempak..

sis ina:erm jumpe kat tempat keje la esok,haha

azza:tq2...jage cinta kau baik2,

dzul:datang lambat...

benida:setiap orang berlainan pendapat.

ina:kalau buta,mesti x boleh nampak kan..

epi:gua setuju dgan pendapat kau.

golman:gua x beli mas,pg jauh2..

akudo:jom..haha

adam:oh makcik beri la peluang pada ku..

vidada:ni pantun la..

mieza:tq2..

ramlisha:cinta..bebde tu?

ry jr:bercium hobi...

日月神教-任我行 said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室