xxx

xxx
xxx malaya

02 March 2010

misi celcom b.band.

Seorang lelaki melayu telah di periksa dan di soal siasat di pintu masuk antara singapore dan melaysia.

''nama encik?
''razlan radin."
"seks?"
"enam kali seminggu!!!"kadang2 hari ahad pun boleh"
"tak,tak,maksud saye,perempuan atau lelaki"
"tak kisahlah,tapi biar la yang berdada!"

nota:jaga lah dada kalian sebaik mungkin.tq

14 comments:

deus X machina said...

gile sex tol
erk888

azzaliena suziantie said...

sewel..
gile lah

sharamli said...

maknyah p0n b0leh

aloy_paradoks said...

gempak..

A.K.U.D.O said...

terharu ...

crazy_labelle said...

apehal tajuk xberkaitan dgn crite?

triple x malaya said...

deus:tahap gempak punya.

suzi:sewel tu ape?

ramlisha:boleh kalau terdesak..

aloy:gempak tu ape?

aku:boleh terharu ke..haha

crazy labelle:saje bagi gempakz,kebanyakan entry gua memang tajuk lari tahap gaban punye,coz gua nak tampilkan 2 element berbeza,tapi ade makne lain,n isi story yang berbeza.

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

huhuuuu~
kurang ilmu la deus~

ape la ko ni xXx~ saje je wat lawak horny kan?
nak bg teransang la tu

helena's said...

erk..

triple x malaya said...

ayu:boleh jadi mcm tu ke..haha

triple x malaya said...

helena:huhuhu

Anonymous said...

funy giler,ade unsur sex ni.

adrie.

Razman said...

kau ada dada tak? nak sebelah.

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室