xxx

xxx
xxx malaya

29 March 2010

misi terlerai satu rahsia 2.

Story sambungan dari misi terlerai satu rahsia.



Selepas selesai dari latihan pagi tu sofi gerak untuk pulang ke rumah,dengan langkah yang agak longlai sofi menapak dengan sopan nye sambil berlagu ska,tibe2 ade suare macam gadis sunti sorok-sorok diri."hai fi nanti jap,lia ade bende nak cakap la.."eh lia rupenye nye..ingatkan monyet mana tadi."lia serius ni,jangan main2."tak lah,kan saya tengah jalan nak balik ni,main bola dah habis dah,mase bila pulak saya tengah main,rabun ape?"lia nak cakap ni,lain kali jangan pandang2 lia semasa main bola jaring boleh tak?setiap kali lia main fi asyik pandang je.."mengapa tak boleh pandang ke,jangan perasan ar saya bukan pandang lia pun,fi pandang cikgu roslinda la..dia lebih cantik dari lia."ehh,bukan pandang lia ke?"tak....lalu sofi meneruskan perjalanan nye semula.mase tu muka lia macam dah kat lantai kantin yang selalu sofi pijak.

14 comments:

rAy jR...@...Aliff said...

uitsss...ang skodeng org kaaa??..wakakaka

triple x malaya said...

ray jr:bukan skodeng..tapi usha je..huhu

mamai said...

jual mahal la pulak hahahaha

mamai said...

jual mahal la pulak hahahaha

AkMa said...

rupanya nie keja ko...
huhuhu

AkMa said...

usha time org ngah main...
tp lawak la ending cita ko..
usha org len rupanya

girlsnextdoor said...

hahahhaa..ape punye pesen la lia neh..hahhaaa

acap said...

haha.wat malu ja

sharamli said...

jahat la fi ni...kesian lia tau

zulhafixi said...

jahat la sofi.. gua x suke..

-C.Gad!s- said...

keh keh...

kes pasan lah nie eh?

Encik Ariff O said...

ceh. haha.

patungcendana said...

pasal tiba2 cikgu dia pulak terbabit ni...

patungcendana said...
This comment has been removed by the author.