xxx

xxx
xxx malaya

21 March 2010

misi hari ahad yang cool

Seawal pukul 7 pagi sofi sudah sedia hendak gerak keluar rumah untuk menuju ke kuala selagor,tujuan rahsia..

Macam biasa start buah hati berjenama ego lalu menuju dengan laju berkelajuan 100km sejam,dengan nekad nya sofi yakin kalau ada rezeki tidak kemana.hampir semua jenis kereta mahal dan berpatutan sudah di potong nya,tanda kelajuan buah hati sudah di tahap ajaib meningkat ke 100km ke 140km sejam.hati mula berbisik bagai ada syaitan yang menghasut di jiwa,bagai mana boleh laju sampai bergini,selalunya 80km sejam pun perit,ke ada jin yang tolak ni?

Muka yang bersih dan suci bertukar menjadi pucat,agak takut sedikit walaupaun sofi bukan seorang penakut.Hah...pergi mampos dengan jin,bisik hati.dalam perjalanan sofi terbayang2 dan yakin masih ada rezeki untuk dia hari ini.

Sampai sahaje di lokasi...

sofi:makcik bungkuskan saya 3 bungkus,ayam goreng yea..

makcik:maaf la nak,baru je habis nasi lemak nye,kuih ade la

sofi:tak ape la makcik..ahad pagi depan pukul 6 saya sampai sini...


nota:apsal benda sedap selalu cepat habis ha..?

21 comments:

hisham said...

motor tu mmg laju kut...kalo jin die x tolak..die humban terus motor tu,,hahaha
~bende sedap mmg cpt abis sbb die sedap..

zulhafixi said...

benda sedap kot bro..
macam awek la.. kehkehkeh..

AkMa said...

normal la...
lau mnda x sedap x laku la bai...
huhuhu...

seroja jingga said...

penah tak dengar benda sedap cepat habis..tak penah kan!

ko buat akak senyum kambeng
tahap imaginasi ko nih hampeh gak..tapi akak suka..serius!

patungcendana said...

kenapa ya...tolong jawab dalam 250 perkataan ok. :-p

redplasticbag said...

pergh, bapak laju bwa moto

aloy_paradoks said...

macam awek la,,, mana yang nampak sedap je semua orang punya..

paiseh said...

makcik tu buat sikit. tak cukup daun pandan~

mamai said...

suruh makcik tu buat lebih sikit pas tu lu beli tolong singgah puncak alam

miEz haNeM said...

sebab BEnDA SEDAP tU RAMAI yang 'cari'..
ramai PuLAK YANG 'TAKuT keciciran'...


nIce EN3

sharamli said...

nama p0n sedap

girlsnextdoor said...

len kali lagi lime menet pkul nam ko dah kena terpacak depan kedai nasik lemak tuh...haha.. kat area s alam bnyak dow makcik jual nasi lemak xlaku..kompem xsedap...

vidadarisakura said...

tu soalan ka ayat penyata?

triple x malaya said...

hisham:gua suke bende2 yg sedap ni..

zul:awek sedap ke?

akma:ade ape bende x sedap tp laku..tau x ape?

seroja:senyum akak manis ape..hehe

pc:dua ratus lima puluh..ok x?

redplasticbag:bapak aku x bawak moto..haha

aloy:cari ar awek yg x sedap..

paiseh:mane kau tau..

mamai:boleh xde hal..lu punye pasal dekat perlis pun gua sanggup hantarkan..

gula2:gua setuju..tq2..

sharamli:name pun ramlisha.. :)

girlnextdoor:s.alam nasi lemak x best..

vidada:ape2 je la..gua b.m 9...

AkMa said...

mnda apa yg x sedap tp laku???

AkMa said...

ak xtawu...huhuhu..

@tune® said...

samela...smlm aku g cari nasik kukus depan BSN kt Meru...kol 8pm...dah abes...die baru bukak kol6pm..2 jam jer da abes...

buah hati biler nk tukar berjenama evo?

@tune® said...

cop....bapak jauh g k.selangor cari ayam goreng??

A.K.U.D.O said...

nak belajar masak nasi lemak la mcm tu..

acap said...

hahaha.
lain kali,makcik tu tak bukak kedai lagi kau dah tggu dah

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇