xxx

xxx
xxx malaya

12 March 2010

misi semut merah semut hitam

''awal pagi ni kau keluar,tanye semut merah kepade semut hitam.''ha'ah..sebab aku nak kewarong minum kopi jantan,kau pulak nak kemane?''aku macam biase la keje,cari rezeki dan nafkah untuk keluarga aku.kau cuti ke hari ini?''aku cuti hari ni,nak pergi ke rumah kakak,anak nye nak berkhatan esok.''oh yea ke,sekarangkan musim cuti sekolah,memang sesuai la.''


nota:ape kene mengena dengan story semut dan khatan ni?gua pun blur x taw...

16 comments:

girlsnextdoor said...
This comment has been removed by the author.
girlsnextdoor said...

tefikir2... tang tok mudim tu... semut apelah pulak ye? musykil btul...

sharamli said...

semut ada 'benda' macam 0rang laki jugak ke?

ber_u_wang said...

hi hi semut semut

azzaliena suziantie said...

hi hi

Frodo Baggins said...

sbb wa pnh diberitakan cerita palsu yg kong bahwasanya kene khatan sama cam kene gigit semott!


tp dusta ...


>>___<<


mgkin itulah kaitannya ~~
ngahahhahaha

patungcendana said...

sakitnya macam digigit semut?

misz benida said...

haha...spt biasa aku akn ckp ko bongok.
nk search gogle la sal khatan si semut..

Rowena Chasez said...

semut 2 berkhatan jgak ke??
ahhahaaa~

mamai said...

la dah jadi biru pulak ker

bias® said...

ntah nyer?

triple x malaya said...

girl:gua pun tengah musykil..haha

ramlisha:ade..pg cari semut n kau tengok betul2 ade x bende tu?

ber_uwang:yg pasti bukan lipas..

azza:huhu...

frodo:sunat sakit beb...sakit nye same dengan kene langar dengan lori..

pc:bijak..

benida:kau pun same dengan je kan...haha

rowena:kene jugak..semut islam.

mamai:biru tu macho..

triple x malaya said...

bias:lame x nampak?sebok memanjang je...nak nikah ke?

Razman said...

patutnya tajuk belalai merah belalai hitam.

hans said...

hahahaha
pening aku

deus X machina said...

lu bru termakan semut ni
erk888