xxx

xxx
xxx malaya

31 March 2010

misi sim kad maxis rosak.

Hati ini ingin menulis,tapi buat mase ini sel2 otak gua tak berapa nk berfungsi.mungkin makan ubi goreng petang tadi kat gerai sebelah petronas meru tu ar..

so layan je ar yang ni.yank.

Nota:dia orang bukan gua,atau gua bukan dia orang.

13 comments:

mira ellyna said...

aku blur sebentar??

???? motif???

sharamli said...

pakai je celc0m

hans said...

gi la center dia tuko

girlsnextdoor said...

maxis xbest...

Razman said...

otak ko pernah berfungsi ke?

AkMa said...

banyak ag pilihan rangkaian len yg ada lau maxis dah rosak...
huhuhu

AkMa said...

xbek salahkan ubi goreng yg ko mkn...
dia x salah....

miEz haNeM said...

BRO..
AKU PNH BELI kuih kat situ:)
hehhehe

acap said...

pakai selkom ke digi ke

azzaliena suziantie said...

maxis lah acap :P

mamai said...

maxis baru buat promosi broadband

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bli pistol. senang!

triple x malaya said...

tq for komen kalian semua