xxx

xxx
xxx malaya

24 February 2010

misi sumpahan anak derhake.

Raymon:kenapa yea kau takut tengok gambar perempuan tak pakai baju.siap tutup2 mate lagi?

Sofi:tak ade ape,saje..

Raymon:mesti ade something ni,story ar sikit?

Sofi:ok ar gua story,mak gua cakap kalau tengok gambar prempuan tak pakai baju kite akan bertukar jadi batu.sekarang ni pun dah ade rase bahagia anggota gua yang mengeras macam batu.


nota:sofi dan raymon akan muncul di mimpi nanti...

17 comments:

Encik Ariff O said...

batu?
mcm cilakak.
haha.

ber_u_wang said...

oh sungguh keras batu itu

Koyuki said...

perempuan mana yang lu tengok tu?

misz benida said...

bongok.
die xnk jdik si tanggang la tu.

ayie said...

ha..ha..keras macam batu...
bukan keras jadik batu...

sharamli said...

batu?
mana?nak teng0k

DzulhafixiceD said...

sofi sofi..
dgn raymon pon jadik..

peja said...

waah..jadi batu..seb baek xjadi jeli gamat..haha

mamai said...

ada ubat nak bagi dia tak keras tu

A.K.U.D.O said...

aku percaya kerna sering terjadi sumpahan begini

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

gatal la tuh..hehehe

patungcendana said...

bahagian mana tu?

Mieza vs Rory said...

MIMPI tuh pasal per sbenarnyer...konsert ker???

encik ADAM said...

tak paham.....

vidadarisakura said...

cuba buat eksperimen. jadi batu ka tidak.haha

bias® said...

batu ke? panjang ke batu tu?

triple x malaya said...

tq for komen....