xxx

xxx
xxx malaya

13 February 2010

misi lu datang lu tengok lu fikir lu faham.

Berikan sahaja racun pada ku
buangkan sahaja penawarnya...

nota:apa yang di maksudkan di atas,akan di jelas kan di sini.korang cuma perlu luangkan waktu dan pemikiran kalian,gua percaya korang akan dapat sesuatu yang korang akan nilaikan sendiri.

12 comments:

TARANTULAH said...

tepat sekali wa sokong.

vidadarisakura said...

lu pikir sendiri.

ber_uwang said...

lu dah melakukan nya dengan baik...

sharamli said...

kalau yg xdtg ni macam mana?

sharamli said...

kalau yg xdtg ni macam mana?

helena's said...

isk..

bias® said...

pukul segera...rasa hati ini...biar mati tak ber erti...

patungcendana said...

Berikan sahaja racun pada ku
buangkan sahaja penawarnya...


aku suka....aku pun sedang dalam mood self-destruct ni...

hans said...

lu fikir je sendiri
hehehe
ada sapa2 nak bawa aku gi tgok x?

triple x malaya said...

tarantulah:sokong jgn x sokong

vidada:fikir2...

ber_uwang:tq atas kedatangan anda,caya la bro

ramli:x datang rugi

helena:isk...suruh datang x nak..

bias:sedap...

pc:kau pun suke..kau memang gempak ar

hans:fikir2 kan la

mamai said...

ya saper tak pergi memang dia rugi

Koyuki said...

teringin nak pegi
tapi segan