xxx

xxx
xxx malaya

03 February 2010

misi berdiri tegak.

''Apesal dengan M.U malam ni,keluh raymon kepade sofi.''baru separuh mase pertame dah kene 5-0 dengan liverpool.''biase la liverpool kan hebat.''sial...masuk lagi sebiji dah 6-0 ni,apesal dengan pemain MU ni macam kene makan rasuah je.''tu tande nye liverpool power dan hebat.

Ha' aku yakin separuh mase ke 2 ni MU akan balas dendam.''ok kite tengok sape balas dendam sape.''ahh gampang masuk lagi satu gol dah 7-o..ni dah melampau....''wehh kau apsal beb tibe2 tutup PS baru kene 7-0 dah putuh ase,ape punye manusia da...


nota:otak ketam lagi besar dari otak udang.

37 comments:

Razman said...

main ps boleh lah... realiti liverFOOL hanyalah sejenis sayur..eh, lama xnmpk liverFOOL jd big 4..haha

triple x malaya said...

razman:sayur kailan mahal ape..

kalu setan merah,setan merah jugak..haha

deusXmachina® said...

liverpool memang sayur
entah dpat ke tak no. 4 epl ni
erk888

crazy_labelle said...

YNWA =
you'll never win anything

Frodo Baggins said...

kesimpulannya
pemain MU semua otk geliga
liverFool otak udang ke ketam?
mana 2jerr arrr ...
dedua pown wa xleh makan
GATAL BADAN DAN "SEGALANYA"


sekian


glory2 MU


>>___<<

Frodo Baggins said...

Eh crazy labelle, sila buat blog!

aloy_paradoks said...

otak lu?

encik ariff o said...

la.
igtkn liverpool dh trun divisyen.
haha.

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

otak ko lae kecik dari otak udang~

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

k

vidadarisakura said...

u

vidadarisakura said...

d

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

t

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

n

vidadarisakura said...

g

vidadarisakura said...

b

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

l

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

s

vidadarisakura said...

d

vidadarisakura said...

e

vidadarisakura said...

n

vidadarisakura said...

d

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

m

vidadarisakura said...

h

vidadarisakura said...

a

vidadarisakura said...

h

vidadarisakura said...

a

helena's said...

ape au cube buat nih vi..hahaha

ape pun saya tetap the cop!

dzul hafixi said...

macam gampang..
tp realiti tu mmg menyakitkan..
kan?

mamai said...

kalau PS dah kena 7-0 live mesti lagi banyak hehehehe

triple x malaya said...

tq for komen..

semua.