xxx

xxx
xxx malaya

04 February 2010

misi hot n cool

2-3 hari yang lepas mamat ni demam n x tau dah ok ke belum.sian jugak kat mamat ni..gua rase mungkin dia demam sebab latihan nautika arahan mamat rambut panjang ni,mane x demam nye dari petang sampai ke malam berlatih,mungkin di sebabkan cuaca sekarang yang kadang2 panas n kadang2 hujan di sebelah malam nye.lepas tu belatih hanye beseluar pendek tanpa baju,huhu...sungguh seksi hingga nampak body.kalau nak main kompang kat perut mamat ni boleh..haha,kalau nak main gitar layan kat dada mamat ni la..

Kalau sesebuah filem akan memakan berjuta-juta ringgit untuk menjalankan pengambaran,tapi berlainan dengan latihan teater nautika ni,sebab ia telah memakan berjuta-juta sel-sel darah mamat ni dan anti daya tahan beliau lalu di serang demam yang tidak di ingini.

gua penah tanye kat pengarah nautika,ape harapan lu terhadap teater ni nanti?''harap orang datang,kalau xde orang pun kite tetap on,mase kat kampong dulu walau pun orang x datang tapi wayang tong kol tetap jalan..pastu berduyung-duyung orang datang hari kedua tu.''hu..sungguh gempak wayang tong kol tu yea,apsal lu x bikin wayang tong kol tu je?''tunggu la tahun depan.


nota:saksikan Nautika di tempat,tarikh dan mase seperti poster di atas.

14 comments:

mamai said...

kesian mamat tu kena dera

Frodo Baggins said...

hahahhahaha ~
adoiii gelak baca entry ni
org "ini" and "ini"
mmg bersemngt juang tinggi!


>>___<<

joegrimjow said...

terpandang liverpool
idoop liverpool

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

sengal dok~
bikin jiwa frodo horny~
wekekeke~

mesti si tanpa bukti tu siasat ko nti

sharamli said...

dada tu c0mel ke?

Cik Cookie said...

igt hot n cool katy perry

helena's said...

tiket saya dah ade ke??

eKyN said...

salam

pehh kasihan cik mamat!
bhahhahaa

tanx singgah aku..

Dark Ray™ said...

tak baik lagi ni

vidadarisakura said...

boikot nautika.



lalala

yoro okino said...

nnti aku tgk la..huhuhuh

bias® said...

sian...demam...

日月神教-任我行 said...

視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,色情

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇