xxx

xxx
xxx malaya

08 February 2010

misi aku berlari ke langit.

Situasi di sebuah gerai makan di waktu malam.cite ni akan berepisod mengikut topik perbualan seharian 3 sahabat,dengan ini mempersembahkan Misi aku berlari ke langit episod 1.



Jeff:weh beb korang nampak x awek yang lalu tadi..

raymon:yang pakai baju ketat pink tu ke

sofi:atau yang pakai baju kurung merah

Jeff:baju pink tu la..

Raymon:apsal dengan dia

Jeff:kau rase cantik x awek tu

sofi:cantik mane boleh rase beb

raymon:betul tu

Jeff:maksud aku cantik x awek tu

sofi:bagi aku biase2 je

raymon:tapi bagi aku sexy..mate dia pehh..bile pandang boleh cair beb..

Jeff:tapi korang rase awek tu dara lagi ke x..

raymon:rase nye x..

sofi:kalau nak tahu tengok tumit kaki nye..

Jeff:nak buat ape tengok kaki nye..

raymon:kau ni pelik la fi

sofi:orang dulu-dulu cakap kalau nak tengok ade dara lagi ke x,cube tengok tumit kaki nye..kalau masih kemerah-merahan tanda nye masih dara la..

Jeff:betul ke..kalau faktor keje dorang hari2 berjalan kan boleh menjejaskan tumit dia orang,x pasal2 orang tu masih ade dara orang sangka xde dara

raymon:tapi mak aku dulu cakap kalau nak tengok seseorang tu ade dara ke x,tengok bahagian dada nye..

sofi:gile ape..

Jeff:macam mane pulak tu..

Raymon:kalau ianye lebih besar dari sebiji buah betik kampong,makne nye xde dara la..

Jeff:tapi itu dulu2,sekarang ni budak2 umur 12thn pun dah lebih besar dari buah tembikai susu.

Sofi:kau rase dara tu penting ke untuk korang

jeff:aku rase penting jugak,

raymon:penting tu untuk kepuasan..kalau seorang tu xde dara mesti dia penah buat bende x baik..dosa tu

sofi:penting kepala otak lu,kau tu cina mane tahu dosa..

Jeff:betul tu,banyak la lu punya kepuasan..

raymon:wa pun manusia ma..hati mesti mahu kepuasan..


nota:cite ni sekadar sembang2 kosong bile bertemu kawan2 sambil makan malam,tiade niat untuk menghina atau pun sebagai nye,tiade kaitan yang hidup mahu pun yang sudah mati.

16 comments:

green said...

oo, ni laa yg korg dok berbual ae..

sharamli said...

tetiba rasa nak teng0k tumit ngan dada aku...
cis

encik ariff o said...

haha.
topik2 biasa.
:P

dzul hafixi said...

tumit aku pink dowh..

mamai said...

pasal tu it gua putih gebu

vidadarisakura said...

tumit aku bedarah weh.

A.K.U.D.O said...

mari menjaga tumit dan dada

triple x malaya said...

gree:bual kosong tp ade makne

ramli:jage baik2...haha

ariff:biase2 je

dzul:pink makne lu masih teruna la..

mamai:bertuah kau bro

vidada:sian kau,macam mane boleh berdarah?

akudo:good..

Firol said...

wahh..ilmu luar biasa gak ni...

oranglidi said...

best gak sembang2 macamni. lenkali ajak wa skali.

patungcendana said...

errr...aku?

patungcendana said...

re:...32 km memang tak jauh...macam kuantan-kl je...:-p

cikmemy said...

huisy..byk2 topik ni gak yg duk diborakkan..ish.ish

TARANTULAH said...

sometime manusia penah wat silap. kalo kita xbagi peluang cm ne diorang nak tebus.

Rowena Chasez said...

tumit aku sentiasa merah..
heh!

Rowena Chasez said...

tumit aku sentiasa merah..
heh!