xxx

xxx
xxx malaya

10 February 2010

Ada Roh Juga

Kalau lu orang tak belanja awek lu orang tengok NAUTIKA! sempena Valentine ni tak tau la gua nak cakap. Pelakon telah dikurung dalam sebuah bilik gelap dan hanya akan dilepaskan menjelang malam esok, dengan penuh kelaparan mereka menjamah setiap apa yang ada apabila dilepaskan nanti. Stor Teater gua dah kasi berasap supaya berhantu sikit, setakat semalam satu kg kemenyan telah dibakar dengan harapan segala roh roh akan muncul dan lepak disitu.

Jadi Jumaat, Sabtu dan Ahad ni stor teater Dewan Bahasa dan Pustaka bukan tempat sebarangan. Ianya tempat yang miliki jiwa jua perasaan. Jangan datang lewat, datang pukul 8 sebab show 8.30 malam. Gua malas nak citer banyak, lu orang kelik je :

1 . Sinopsis NAUTIKA!

2 . Pengarah NAUTIKA!

3 . Pelakon NAUTIKA!

4 . Tenaga Kreatif

5 . Krew Produksi

6 . Lirik Lagu

7 . 16 sebab munasabab.

6 comments:

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

ko nakal~
bg la chokie2 tuk alas perut

mamai said...

aku nak map ker stor DPB

sharamli said...

arghhhhh...
entri yg sama ngn kak shikin

Koyuki said...

ada hantu ke ni?
takuttt

epi said...

macam menarik je bro..:)

ber_uwang said...

uncle ni mesti sesat .. org kampung masuk bandar macam tu la