xxx

xxx
xxx malaya

14 January 2010

misi makan malam bukan makan Dalam

Di sebuah restoran,pade waktu malam...sepasang kekasih yang baru berkasih dan dan kali pertame berjumpe..


Si lelaki:erm awak nak makan ape?oder je la..

Si perempuan:tak tahu ar nak makan ape..[sambil tersenyum-senyum]

Si lelaki:so tak nak makan ke?

Si perempuan:nak..kalau macam tu bagi saye air jus oren n nasi goreng ayam[sambil orang yang ambil oder tu menulis oder]

Si lelaki:saye pun same..bill bagi kat dia yea..


nota:kadang2 kite perlu bijak berbelanje,tapi ingat ini bukan sengaje..

16 comments:

sharamli said...

xpatut bet0l

ber_uwang said...

he he nasib la
sapa kena bayar..

mamai said...

bijak betul

Koyuki said...

kahkahkah

{lumut} said...

bagus2.aku suke.haha

TAraNtuLAH said...

xda duit jangan ajak orng makan. siapa yang ajak dia kena belanja. itu manners.

ayie said...

ha..ha..
tu la....malu2 lagi nak order..
kan dah kene....

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

reject trus~
sakai pyer lelaki~

helena's said...

haha///

patungcendana said...

gender is not an issue...hehe

re:...kau setuju?..mesti kau terkena kat no 11 tu kan...haha

basikaltue said...

pandainye..

hehe

Frodo Baggins said...

wakaakkakaaka
wa tabikkkkk
dah tau nak bg bill kat minah tu'
mende g order ciputtt jer
alang2 menyeluk perkasam
biar sampai kenyang
order arr banyak sikit!!!
tapi mmg tabik!!!!



>>______<<

bias® said...

jimat! jimat! jimat!

cikmemy said...

standard~

azzaliena suziantie said...

bengong..hahaha

triple x malaya said...

tq for komen...SEMUA