xxx

xxx
xxx malaya

08 January 2010

misi CINTA TERHALANG 10 [tamat]

Macam yang di amanah kan oleh sofi supaye surat itu selamat sampai di tangan ros,aiman telah menjalankan amanah sebagai kawan yang terbaik..make surat itu sampai di tangan ros dengan keadaan baik..


Maka terjadi la satu fenomena epilod cinta rosnah..pagi yang cerah bertukar menjadi gelap,gelap bukan kerana awan mendung mahu hujan,tapi gelap kerana isi kandungan surat itu,hati rosnah bertukar menjadi sebak setelah menatap selehai kertas yang di warkah kan oleh sofi..


[isi warkah dari sofi..]


whatz up baby..assalamualaikum

Setelah ros menatap warkah ini fi dah pergi jauh dari sini,mungkin ros sudah tahu mengape fi melakukan demikian,fi tak mahu ros derhake dengan ayah ros..ros tahu tak derhake dengan ibu bapa hukum nye masuk nerake,fi tak mahu ros masuk nerake pasal fi..mungkin jodoh yang di
cari oleh ayah ros adalah yang sesuai dan terbaik untuk ros,biar la fi berundur diri..anggap la cinta kita CINTA TERHALANG..


kau tersenyum manja
menyatakan hasrat di hati mu
hampir tergoda dalam kalbu
kau bukan untuk ku
kau dan aku tak mungkin berpadu
ku doa kan di kau,bertemu seorang teman
yang satu aliran..
jauh di sana meratap pilu
suatu masa nanti kau akan mengerti
apa maksud ku..
cinta yang terhalang..


akhir kata dari fi..yang jauh di mata.

ulu selangor,daerah rawang selangor
darul ehsan..

15 comments:

sharamli said...

mana isi warkah?
mana?

triple x malaya said...

sharamli:eh lu rabun ke?lu bace baik2..

sharamli said...

dah baca baik2 dah..xde p0n...

;P

basikaltue said...

citer yg mantap..

best..

Frodo Baggins said...

abis ??
dah 2 akak rosenah kita kawen ngan saper? hehehhehe ~ jauh kembara bro sufi kita. Sekangkang kera sumbang jer ...


>>_______<<

mamai said...

wah romantis betul la sofi

beruwang said...

la dekat je

Rowena Chasez said...

lorhhh~
ingatkn laa jaoh sgt si sofi 2..
ingatkan kt overseas..
huhuuu~

rAy jR...@...Aliff said...

uitsss..gua rasa ada elemen jiwang disini..haha

patungcendana said...

padan muka rosnah tak kawin...aku tak suka perempuan jahat yang berlagak baik... :-p

hans said...

hahaha
dekat jer kut
ingatkan jauh sangat tadi

Firol said...

hooo...ending yg menarik....

aku dah mula rasa terkena masa ke 9...cayalah bro

bias® said...

oh fi... fiona ke?

triple x malaya said...

sharamli:sah rabun..haha

basikaltue:tq2..

frodo:huhu...

mamai:biase la..

beruwang:jauh gak tu..

rowena:dekat tapi jauh..

ray jr:lu pun jiwang kan..

pc:tapi dia terpakse..hehe

hans:erm..jauh la jugak..

firol:tq2...

bias:fidaus....

helena's said...

ala ending dia takbest..