xxx

xxx
xxx malaya

29 January 2010

misi bukan setan

Setan adalah sejenis mahluk yang suke menghasut manusia membuat jahat.

Erm...sedap jugak buah mangga ni,tu la petang semalam mintak sebiji kedekot sangat..ambek kau sofi rembat satu tandan..[luahan dalam hati setelah merembat buah mangga jiran yang kedekot]

nota:kadang2 bende free memang sedap..

15 comments:

patungcendana said...

belum setan lagi...kalau setan, lepas rembat buah...tebang pokok dia....hahahaha....

misz benida said...

bkn kdg2..mmg slalu..
hihi

dzul hafixi said...

ha..

mmg setan..

haha..

Frodo Baggins said...

hahahhaha kadang2 ke?
mende free mmg best daaa ..
tp rembat merembat ni bahaya


>>___<<

encik ADAM said...

jahat la awak ni....

sharamli said...

nanti jadik darah daging camana?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kasi cabut itu pokok baru real setann..

Koyuki said...

belum cukup satan lagi tuh
cuba lagi lenkali

epi said...

epi: ish3,kalau nak mintak jgn curi..

trpile x malaya: ooo,mintak yeee..
erm,mintak lagi 1..he2..

dialog dalam cite pendekar bujang lapok..aku pinjam jap bro..he2..

ber_uwang said...

dah rembat kupas letak kicap sama lada potong ajak tuan dia makan sekali.. kata jiran 1 malaya

hisham said...

bro...mmg aku akui...bende free mmg sedap...huhu

bias® said...

benda free memang best!

triple x malaya said...

pc:bagus jugak idea kau tu...

mizs benida:tapi gua kadang2 je..

dzul:setan tu geng gua la..

frodo:x bahaye la..

adam:jahat lg lu berbanding gua

ramli:dah memang jadi dah..

pentoi:aku akan tray..haha

koyuki:ok nant gua tray rembat lagi

epi:haha..lawak2..

ber_uwang:ok jugak tu bro,

hisham:memang sedap..

bias:best...memang best

mamai said...

seapruh setan tu

hans said...

hahahaha
tulah
kedekut sangat biar rasa dia
kehkehkeh
aku pun dah jadi jahat plak dah