xxx

xxx
xxx malaya

06 January 2010

misi cinta terhalang 8

Setelah perjanjian yang di persetujui oleh ayah rosnah dan sofi,make mereka berjumpa di sebuah restoran..kerana ayah rosnah ingin berbicara soal mase depan anak gadis nye..


Ayah rosnah:Tujuan pak cik jemput fi datang sini,pasal nak cakap perkara penting yang fi patut faham..

Sofi:Ape yang patut saye faham pak cik..

Ayah rosnah:begini fi..biar la pak cik terus terang,sebenar nye bukan pak cik tak suke kan fi untuk di jadi kan menantu..tapi pak cik dah ade jodoh untuk rosnah dari dulu lagi..kau jangan la kecewe dengan kenyataan berani pak cik ni..

Sofi:oh...cam tu...ros tahu ke..?

Ayah rosnah:belum tahu lagi...lagi pun pak cik tahu dia akan setuju dengan ape saje pilihan pak cik..sebab dah dari kecil pak cik didik dia supaya jangan melawan cakap ibu bapa..fi tahu hukum melawan cakap ibu bapa..?

Sofi:rase nye macam hampir tak tahu..

Ayah rosnah:hukum nye masuk neraka..

Sofi:o...begitu..yang kat dalam neraka tu semua orang yang melawan cakap ibu bapa la yea pak cik...

10 comments:

Koyuki said...

erkk
macam gitu pulak sofi ni
huhu
T.T

anak muallaf said...

Loyar buruk rupanya sofi tu ya..

Frodo Baggins said...

sofi adalah hero pujaan wa!!
hidup sofi!!!

wakakakkakaka

>>_____<<

helena's said...

sofi ni ensem tak?

mamai said...

degil betul la budak sofi nie

patungcendana said...

kesian lelaki yang akan kawin dengan Rosnah tu...

patungcendana said...

re: oh ya...mamat tu memang gempak...orang kuantan la kan...hehe

triple x malaya said...

koyuki:begitu la..

sis:lebih kurang la kak..hehe

frodo:hidup frodo....

siti aisyah:ensem cam ary..

mamai:begil giler2..

patung:nasib..

sharamli said...

s0fi xsembahyang p0n xpe la..asal xlawan ckp mak ayah..xmas0k neraka..

erk?

monon said...

kasihan rosnah.