xxx

xxx
xxx malaya

14 December 2009

Misi Mana Taruk

Kasih Sayang Mana Taruk? Lebih kurang macam tu laa...


jeff:baru balik fi..

sofi:ye la..kau bute ape?x nampak ke aku kat depan pintu ni..

jeff:kau baru balik dari rumah rosnah ke?ni mesti kes bapak dia nak jumpe lu la ni..

sofi:erm...saje je aku nak belajar tasauf kat bapak dia..

jeff:elok la tu..lu pun doa mandi wajib pun lu kantoi...bersabun selalu..hahaha

sofi:lu ape pasal? kasih sayang mana tarok...?


nota:kadang2 bercakap dengan kuncing lebih baik dari kawan baik..

18 comments:

Rowena Chasez said...

laa..
dia syg laa 2..
sbb 2 amek brat tu..
huhuu~

mamai said...

kucing aku dah tak ada macam mana nak bercakap dengan dia

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ape bikin bersabun je?
wahahahaaa~
havin' good time dlam bilik air sensorang?

miEz haNeM said...

haha:)

kadang2 cakap ngan kucing pon..ley tahan gak:)

nak jaga hati kawan..

helena's said...

bersabun tu mandi kan..

sharamli said...

taruk mana,sayang?

hans said...

bersabun?
perlukah ku fikir lucah atau positif?
haha

Maqruf Lim said...

ahakz... aku nak cakap dengan kucing jugak... sbb kasih sayng seme dalam poket skunk!

hisham said...

haiya..ari2 pakai sabun ka..??..banyak wangi ooo...hahaha

Nabil Fizri said...

ecece

patungcendana said...

kasih sayang...err...apa tu?

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

gua syak die dah tade syg kt diri sendiri la ckp kt sofi camtu..hahhaha...

bias® said...

mana? mana? mana taruk? mana?

pal7 said...

haha..
layan je lah..kawan2 memang macam2..

Cik Cookie said...

taruk dalam tempayan

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

sabun cap kapak ke?hehehehe

triple x malaya said...

tq kepade semua yang sudi komen..korang memang gempakz...

cikmemy said...

haha..jangan.jangan .jangan..jangan cakap ngn kucing..nanti ade org kate ko x betol lak..huhu