xxx

xxx
xxx malaya

26 December 2009

misi cinta terhalang 3

Malam yang damai lagi tenang,setenang air di dalam kolam bilik air....kekadang berkocak jugak bile semut jatuh kedalam nye..

Malam tu sofi bersorangan di dalam kamar nye berteman kan gitar...tibe2 sofi merase sesuatu perasaan syahdu mehantui diri nye...mengape bile aku rase syahdu,aku macam ingin mencipta sebuah lagu...dan bile aku ingin mencipta lagu mengape harus rosnah yang akan muncul dalam pemikiran aku...mengape?mengape?mengape?ciss...macam gampang!!! macam tak ade tempat lain ke nak buang...mengape harus tepat di dada ku...sambil mendongak keatas silin...


nota:dengar cite binatang ni kalau bunuh malam jumaat dapat pahala...tapi malam ni malam minggu...so macam mane tu???

25 comments:

aloy_paradoks said...

aku first,, first! yeay!

aloy_paradoks said...

aku nombor dua... yeah!

Paradoks said...

aku pulak no 3 la.... Yeah!

triple x malaya said...

aku pulak no 4....

patungcendana said...

no 5...cisssss.....

triple x malaya said...

patungcendana:aku pulak no 6....sportrim ok tak?

hisham said...

aku no.7..unik number..

Situasi X said...

aku pulak no 8

Dark Ray™ said...

gua nombor berapa ni??

patungcendana said...

sport rim ok...nanti aku gi kl, kau boleh tengok...:

no 10 la pulak...huhuuh

mamai said...

lu tangkap simpan dalam balang tunggu sampai maalm jumaat baru bunuh hahahaha...

lu simpan no gua next time mau main futsal senang

dah aku jatuh no berapa nie

patungcendana said...

mamai no 11...aku 12...yey!!!!!!!

aku pulak gila kuasa...huhu

aloy_paradoks said...

aku pemenangnya..

.ella ainnadjla. said...

eh nak nombor jugak..ahaks!

helena's said...

alah dah no 20ratus!

pal7 said...

ni cter cicak ke cter no ekor nih?..

pal7 said...

ni cter cicak ke cter no ekor nih?..

dzul hafixi said...

gua bodoh ilmu hisab..
so xtau no bape..

ye.. malam jumaat.. afdhal..
hahaha

bias® said...

cicak pulak?

Ries Lee said...

bunuh jer la kalau tak beradab sgt..hehe

yoro okino said...

bunuh jer..ko kn kejamm
huhuhu..

aku dah kembali tuk mu..hahhaha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ko smpan je dulu tungu mlm jumaat..
pastu...

kill! kill! die ..! die..!

misz benida said...

len kali bila brangan ingt mak.
haha

pisey said...

ni apa pasal semua main nombor ni!

sharamli said...

xpenah2 ku dapat n0 25...