xxx

xxx
xxx malaya

12 December 2009

misi lagi2 misi

Dengan berteman kan ego yang membuak-buak...semalam gua buat show plore ala2 seniman sajak jalanan kat CM dengan geng paradoks..pehh giler gempakz...tapi dalam gempak gua sentiase bersedia..beg alas nike bunga2 gua memang sentiase melekat kat belakang gua..bukan nye ape..senang nak lari kalau2 polis n mbkl wat hal..senang terus cabut je..tapi semua nye ok...dalam sebok2 tu dapat jugak gua jumpa ngan bro mamai..persembahan khas lu semalam memang gempakz bro..tak lupe jugak dengan saudari lumut...lu memang perempuan malaysia terahir persembahan lu memang memukau..terime kasih kat bloger kimisai kerane sudi hadir..walau pun air tak di sedia kan tapi lu tetap datang..lu memang sempoi...n tq semua yg hadir...


nota:semalam ego gua yang hampir mencecah 180km sejam,tak sedar boleh lalu sampai tahap tu..giler gempak...terime kasih kepade saudara satmie kerana sudi bagi seringgit mase plore n drive moto gua semalam..

22 comments:

NuR said...

mesti besh kan..
huhu..ada rakam tak?

hanya mendengar dari jauh..
isk..isk..

{lumut} said...

segan dowh..

thanc sume..best!

mamai said...

memang lu orang semua hebat la semalam

miEz haNeM said...

memang hebat!!!!
tak jemu aku dengarnye:)


keep up!

hisham said...

wei bro..tahniah..aku mmg x p tgk..tp dari segi feedback aku dpt..mmg dasat..hahahaha..bngge aku..

azzaliena suziantie said...

wahhh..
jeles jeles

Koyuki said...

ah jeles juga

sharamli said...

eg0 je lebih..cis

Cik Cookie said...

Singgah lastik nuff
Sayang kamu kalau klik nuff CC balik

pal7 said...

kat mana?..wa nk gak join..huhu

acap said...

thniah!
hahaa

patungcendana said...

malas nak komen.

Maqruf Lim said...

MBKL eh? alamak...

bias® said...

terima kasih mie selayang.

misz benida said...

apsal xajak aku?
keciwa la cmni.

hans said...

best weih korang semua dapat jumpa ramai2
kalau aku sah malu2 jer
ekekeke

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

tak bgtau pon
cis

helena's said...

jeles!

Dark Ray™ said...

mie bagi 10sen je laa...

aloy_paradoks said...

satmie bagi 10 sen lah!

triple x malaya said...

tq semua sudi komen....

A.K.U.D.O said...

sy baca puisi dlm hati hari tu...