xxx

xxx
xxx malaya

31 December 2009

misi cinta terhalang 5

Malam sebelum berakhir nye tahun 2009...


Aiman:weh..lu ape kes ni fi,termenung semacam je..ni mesti kes rindu rosnah..

Sofi:lu sebok pehal..kalau gua rindu sekali pun..bukan lu punye problem..

Aiman:ia la..lu nak ikut gua pergi disco tak malam ni..kite layan new year kat sane..

Sofi:sory gua tak nak...

Aiman:ehh...ni sofi yang gua kenal ke tak ni..selame ni tak payah di ajak,kalau boleh setiap2 malam lu nak pergi..

Sofi:ni sofi azam baru..demi cinta aku kat rosnah,gua nak jadi baik tahun 2010 ni..

Aiman:ha..baru berlajar ambek air sembahyang dengan bapak rosnah..lu dah macam ustazt la fi..

sofi:ni bukan soal gua berlajar atau tak...tapi memang gua tak nak pergi tempat2 cam tu lagi..kalau tahu bapak gua kat kampong..mati aku kene tembang..

Aiman:betul lu tak nak ikut ni..jangan nyesal..gua dengar malam ni ade kupu2 baru dari seberang..

sofi:gua kate tak nak..tak nak ar!!!

Aiman:kalau cam tu gua gerak dulu la..jage rumah baik2..jangan main api..haha


1jam 50minit kemudian...sofi membuat panggilan telepon kepade Aiman..

Sofi:man lu kat dalam ke..gua kat depan pintu masuk ni..gua nak cari parking jap..lu tolong oder kan gua air suam...n kalau ade kupu2 lebih tolong ejaskan untuk gua...

Aiman:orait...

12 comments:

bias® said...

kupu-kupu? nak orang!

patungcendana said...

kupu-kupu tu apa?

sharamli said...

es0k berubah x?

mamai said...

azam sofi memang tercapai untuk sepuluh minit pertama tahniah

ayie said...

slmt th baru

hisham said...

salam bro wish ko moge ape yg ko hajatkan akn terlaksana dan dipermudahkan sgale urusan oleh Allah ..amin..

misz benida said...

asyik thlang je cnta tu.

triple x malaya said...

bias:kupu2 tak nak dengan orang..

pc:rame2 la..

sharamli:dah berubah dah..

mamai:azam tahun baru tu..

ayie:selamat jugak utk kau..

hisham:tQ bro..

misz benida:nak buat macam mane..

pal7 said...

bro..
dugaan je beb..haha

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ceh ..hangat2 tahik kamben..hahaha

acap said...

kupu-kupu mlam?
hahaha

monon said...

haha. tak nak serius gila. aleh2 pergi jugak. apa punya sofi. ;)