xxx

xxx
xxx malaya

07 December 2009

misi kurafat

Di suatu tempat pantai remis sungai buluh selangor..situasi di sebuah gerai minum,lepas balik kenduri berkhatan di kampong lubok tanjung karang dengan mamat ni..macam biase gua minum sambil borak2 dengan aloy,tekak rase tak sedap,berborak macam tak lancar rupe2 nye berborak tanpa rokok..patut macam kurafat..macam biase gua beli la rokok, xkan beli skuter yamaha ego kot..

gua:kak bagi rokok

kakak kedai:rokok ape?

gua:dunhill 14 ade?

kakak kedai:ade nak berape kotak?

gua:sekotak je..

kakak kedai:nah..

gua:lighter ade jual tak?

kakak kedai:lighter ape?

gua:ade ke lighter selain dari jename proton saga...

nota:sewaktu gua dalam perjalan pergi tanjung karang gua n aloy ternampak seorang apek tua bagi anjin dia makan rumput...

19 comments:

Hisham said...

hehe...anjing tu nk popai kut hehe...lu ngn nurul tu jga2 skit....hehe

aminah said...

hmm...byk tny plak mkcik tuh...klu gua..da bg mkn slipor da....tp knp mesti ymha ego??x Lc ke..

bg anjing mkn rmput untuk mudhkn dia berak..anjing dia sakit perut.kucing pon cmtu...ble skit perut.dia mkn rmput...

Koyuki said...

lighter proton saga

klasik

{lumut} said...

salam..wa pegi pasar seni...rodger la nnt ok??nak follow jom..hehe

Ries Lee said...

pakai la mancis cap lada takpun cap superman.

seroja jingga said...

ko nampak anjing makan rumput?
mungkin tidak! tah tah tu lembu

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

merokok merbahayakan kesihatan~
same gak ngan situasi rumput merbahayakan kesihatan anjin~
wakakaakakakaa

Rowena Chasez said...

hahaa..
dh xde duit kot nk bgi anjing dia mkn bnde lain..
rumput je die dpt bgi..
ksian..
huhuhuu~

mamai said...

anjing dia tu vegeterian la.....

Cik Cookie said...

anjing n kucing akan makan rumput
sebab melalui rumput dia kam muntahkan bulu yg dia jilat.

helena's said...

tAK paham la cite ne..cane ni??

acap said...

ada lighter aladin..

patungcendana said...

handphone kau rosak ke? masa kat Kl tak leh nak contact kau...

aloy_paradoks said...

aku dah cakap,,, anjing sekarang makan rumput..

triple x malaya said...

hisham:gua agak macam tu gak..

aminah:sebab gua pakai yamaha ego..haha..o cam tu rupe nye,kalau dia sakit perut kene makan rumput erk..?mcam mane lu tau?

koyuki:memang klasik..

lumut:jom2...

ries lee:selain dari cap lada n superman cap ape lagi ade..?cap yamaha ego ade x?

seroja jingga:gua belum bute lagi..gua pasti yg gua n member gua nampak tu anjing..sah anjing..

ayu:bijak nye kau...huhuhu

rowena:haah..gua fikir pun cam tu gak..

mamai:mungkin jugak bro..

cik cookie:yea ke...?mane tau..

helena:x faham..?mengape x faham..?

acap:takut jadi aladin pulak...

patungcendana:bukan rosak..tapi hilang..x sempat lagi nak daftar..malang nasib gua..

aloyparadoks:tapi apek tu memang gempakz..pagi2 dah bg anjing nyer sarapan rumput..

Nabil Fizri said...

dasar anjing!

misz benida said...

apek tu kdekut kot...ooo,abah aku beli ligter jnma waja.haha

anonymous said...

amik batu je laga...cam org zmn batu dulu...da xyah pakai lighter beb...wink wink...

aminah said...

oh sma ngn gua la..hm...sebab gua tahu la...gua cakap kt lu ..kucing n anjing ada persamaan ny....ble dorg sakit perut tak le berak..nnti dia mkn rumput...untuk penghadaman( rumput ada fibre)