xxx

xxx
xxx malaya

23 December 2009

misi cinta terhalang 2

Suatu malam yang indah,bintang bertaburan meriahkan langit malam..sofi dan rosnah bertemu hampir sekian lame tidak berjumpe di suatu tempat persisiran pantai...

rosnah:mengape kite kesini hubby..

sofi:fi nak cakap sesuatu ni...pasal bapak ros la..

rosnah:mengape dengan bapak ros..

sofi:pasal malam tu hari la..mase fi pergi jumpe bapak ros,dia macam tak suke dengan fi je..mentang2 la fi macam ni..tapi fi ade perasaan..

rosnah:sabar la...hubby pun kene la berubah..dengar cakap bapak tu..sembahyang jangan tinggal..selalu mengaji..ni tak semua ambil sambil lewe..

sofi:tu fi tahu la..erm esok fi berubah la...


sambil tangan merayap kebahagian bahagia rosnah...iss mengape berdarah ni ros,tu la dah ros tolak tangan tu tadi tapi menggatal nak jugak..ros lampu merah,baru 2 hari..lalu..jom la ros balik,fi terlupe pulak yang fi ade hal penting ni..pasal keje..


nota:ia bukan lucah..tetapi hanye untuk pengajaran..

17 comments:

Koyuki said...

errrrkk..
pesan bukan main..
haih

mamai said...

masih tak berubah hahahaha

ber_uwang said...

he he bikin teater bagus ni...

hisham said...

wei nampeh...sofi slow la xtau dh 2 hr berdarah...huhu..pdn muke sofi

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

waa..agak2 laa..lampu merah tu.men langgar je
kl ade polis trafic kene saman da tu

arfahadnan said...

uih..
maksiat di persisiran pantai..

Rowena Chasez said...

ishhh3...
trok2..
hahahahaaa~

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

ni bukan cinta terhalang,cinta terlarang..syaitoon..hhhhhaaa.....

azzaliena suziantie said...

maksiat maksiat...
hahaha

hye triple ;p

helena's said...

hehe..tatau nak kate ape..

patungcendana said...

keji!!!!

re:...nasib baik malam tu kau tak dengar soalan bodoh aku yang lagi satu....pasal train...hehe

pal7 said...

bro..
patotla bapak ros asek membebel je pasal sofi..huhu

aloy_paradoks said...

gempak!

sharamli said...

b0leh tahan jgk r0snah ni p0n..

paiseh said...

sirap mungkin!

seroja jingga said...

rumusan:
maksiat
ringan2 tak jadi
desprte
percibaan yang gagal
bukan menantu pilihan

:P
SJ

hans said...

hahahahah
memang betul cakap sofi tu
esok mahu berubah
so be4 berubah masih jahat lagi