xxx

xxx
xxx malaya

21 July 2009

TANIAH PARADOKS...memang GEMPAKZ...

Aku rase masih tidak terlambat lagi untuk gua ucapan taniah kepade semua yang terlibat dalam majlis mimpi pade malam ahad 19july,majlis memang gempak dan ghairah...mimpi sudah jadi realiti,gimit mc yang spontan dan bersahaje telah memecahkan kesunyian malam...suasane mimpi yang ingin di tonjolkan dari hiasan pentas mahu pun di sekeliling telah mehidupkan lagi mimpi atau dunia gelap..pemilihan band-band yang baguh dan jemputan khas seorang yang telah terjelumus dalam dunia gelap mase dahulu iaitu saudare SHAH telah mehidupkan lagi ape yang ingin di tonjolkan oleh paradoks.

kehadiran para tetamu mahu pun artis2 yang hadir telah memeriahkan lagi majlis mimpi malam tu...MIMPI TELAH JADI REALITI...malam sentiasa GELAP...dan gelap mempunyai makne tersirat..TANIAH PARADOKS.


nota bulu rome ku:bile gua bangun tido keesokan hari nye..gua korek dalam hidung...pehhZ...penuh debu hitam...ni gare2 jelage pelite malam mimpi tu la...

24 comments:

jasrina rahim said...

mujur bulu idung ko telah berfungsi menapis jelaga dgn baik. kalo tidak tentu ko tak bangun pagi tu..

bias® said...

ntah nyer? siapa ntah yang pasang pelita tuh.

♥ sOFIa ♥ said...

eh berapa dalam sudah kau korek? hee. ada satu meter tidak? hee :P

mamai said...

huh terkilan pulak aku tak tunggu sampai habis

anaklaut said...

uniknya blog anda,
tq sudi singgah blog anaklaut

Dark Ray™ said...

lu laa yang tak sabar-sabar bias..

en.Adam said...

tak senonoh punya pak cik!

patungcendana said...

mimpi memang best... nak mimpi lagi... :-)

@tune® said...

told ya!!!

aku tengok jelaga hitam itu shaja sudah nampak kehitaman nye keesokan harinya

a.b geldofg said...

lu pmalu rupanya

sharamli said...

tahi hidung ada?

triple x malaya said...

jasrina rahim:kalau aku x bangun untuk selame-lame nye..make gua pergi kepade panggilan yang ESA..

triple x malaya said...

bias:siape ntah...baik buat umbun api sekali kan gempakz..

triple x malaya said...

sofia:gua tak pakai sistem meter ni..gua pakai sistem jengkal...ade lah dalam satu jengkal dalam nyer..

triple x malaya said...

mamai:gua x sempat jumpe lu...kalau x boleh kenal2..gua minat blog lu..

triple x malaya said...

anaklaut:gua pun tertarik ngan blog lu..lu memang di lahirkan sebagai seorang penulis dalam dunia ni..

triple x malaya said...

Dark ray:bukan lu ke yang x sabar2 pasang pelite malam tu...

triple x malaya said...

en.Adam:pakcik dah tua cu...cakap pun dah merepek...

triple x malaya said...

patungcendana:mimpi best dan gempak...coming soon ada lagi...lagi meghairahkan...tunggu.

triple x malaya said...

tune:tau x pe...gelap dan jelebu..huhuhu...lu hitam x malam tu?

triple x malaya said...

a.b geldofg:gua mule2 memang malu,bile lu dah kenal gua betul2 lu akan tau ketidak maluan gua..

malu tidak bermakne sombong..
tapi gua permalu dari azali lagi..

triple x malaya said...

sharamli:pagi itu xde lah...jelebu hitam ade la..

helena's said...

aiyo..pening2!haha

triple x malaya said...

helena:sape yang pening ni..nak panadol x?