xxx

xxx
xxx malaya

14 April 2010

misi mohamad sofi akmal adam

Sofi adalah seorang budak berumur 9 tahun darjah 2.situasi di dalam bilik darjah,seorang cikgu bernama zakiah bertanye kepade nye.


cikgu:Mohamad sofi akmal adam

sofi:Yea cikgu,ade ape?

cikgu:Esok cikgu nak sofi bawak satu copy atau salinan surat beranak boleh?

sofi:insyallah boleh cikgu..


KeEsokan pagi nye.


cikgu:Sofi akmal..

sofi:Saye cikgu

cikgu:Awak ade bawak yang cikgu mintak semalam tu..

sofi:Ade cikgu,jap saye keluarkan dari beg ni..

cikgu:Bagus awak ni..

sofi:NI dia cikgu,kopi jantan.kopi untuk orang bersalin atau beranak mak saye kate tak ade,lagi pun ayah saye minum kopi jantan je cikgu..

cikgu:(senyap tanpa kate2..)

:)

17 comments:

AkMa said...

huh???
xphm la...

AkMa said...

ak 1st komen tu...
apa kena mengena kopi ngan apa yg cigu dia mintak..
pending lak tiba2..

redplasticbag said...

heh, sound trouble punya budak
haha

girlsnextdoor said...

kalo ade student aku buat camnih nescaye aku akan koma patjam setengah....hahahhaa

Encik Ariff O said...

ok.
aku faham.
haha.

sharamli said...

s0fi nak kena r0tan ke?

A.K.U.D.O said...

sebut la photostate...

hans said...

hahaha
aku baca kali kedua baru aku faham
kekekeke

patungcendana said...

errr.....

re:...kau ska kan lah lagu tu...perform masa MIMPI...hehe

Dark Ray™ said...

awak ni bongok la,, saya tumbuk karang... hihihih nice blog,,,

arfahadnan said...

sengal punyer budak..

*Dak kecikkk* said...

hambik ko budak tu ingat kopi yg buat minum tu..he3
Budak tu terlebih bijak sgt.
:)

Rowena Chasez said...

dalam hati cikgu 2 berkata...
malu aku nk ngaku nie anak murid ak...

vidadarisakura said...

sottt.

rAy jR...@...Aliff said...

kakakkaa...mmg terbaekk..ptt r pngjaran science math dtukar dlm bm balik.....salah pahammm..kakaka

triple x malaya said...

tq semua komen..

hans said...

welcome bro