xxx

xxx
xxx malaya

07 November 2009

misi santapan terakhir raja bersiung

Seperti yang gua janjikan bro gua akan jumpe lu minggu ni..semate-mate nak pulangkan lighter lu yang gua terpinjam minggu lalu..sekarang gua dah tak bz macam menteri..boleh la terjah clubing malam ni bro..hizz tak boleh sebab gua nak pergi bukit jalil..final piala malaysia tu..lupe plak gua..lu kan kelate man...gua ade problem la bro..coz lighter yang gua pinjam tu gas nye dah tamat usia nye..untuk katkos gua gantikan dengan mancis kayu cap bintang 3...ok la bro gua tak boleh lame2 ni..chaww...

32 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

mu klate..?

SOFIA said...

adoy
everyone's talking bout football
hee :P

{lumut} said...

mu klate ko??
adeehhh....hehe

Cik Cookie said...

pergilaa wahai arjuna....


waktu komen nih di"drop"kan kelantan 0 N9 1.

mamai said...

aku sokong kelanta pasal baju dia ada kaler merah..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

lighter pon mau kecoh... beli je r baru singgit

Koyuki said...

kelate??

errr

errr


tak mungkin

kan?

triple x malaya said...

akupentoi:mu tengok gua ni ade macam orang kelantan ke..?

triple x malaya said...

sofia:football...semua nye bola..hehehe

triple x malaya said...

lumut:mu rase teman ni ade macam orang kelantan ke..?

triple x malaya said...

cik cookie:bukan 1 tapi 3 untuk n9...taniah for hobin jang hobin...

triple x malaya said...

mamai:merah macam the red ke bro..tapi harap2 game jangan macam kelantan dah la..

triple x malaya said...

ayu:meh ar tolong belikan...

triple x malaya said...

koyuki:gua kelantan dekat kota merudu..hehehe

dzul hafixi said...

mu klate ko?

triple x malaya said...

dzul:mu rase teman kelate ko?

si sengal mungkin said...

kelate???
kt ne??

si sengal mungkin said...

kenal wa??

bias® said...

negeri sembilan menang ke?

triple x malaya said...

si sengal:kelantan kat kota merudu..hahaha..ha sape yea kurang cam ar..

triple x malaya said...

bias:n9 menang kalah..huhuhu

aloy_paradoks said...

ok...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

aku pegi beb mlm tu..game mmg best~! giler weh...huhuh..

sharamli said...

bakp0 sum0 pakat seb0k tny klate ni...

kimisai said...

kalah..!!

hahaha

tggu lu men utk klate la..bru wa g temgok...

si sengal mungkin said...

azzaliena suziantie lahh..
hahahaha...
blog baru tau..
wakakaka...
take k..

oh wa dekat pasir mas ;p

patungcendana said...

tajuk gempak...mana raja bersiung?

vidadarisakura said...

cam setan pun ada.haha

yoro okino said...

kelate??hahah

@tune® said...

ok chiaw...

pe barang lighter sama mancis..
dapor gas la ade kelassssssss

@tune® said...

ok chiaw...

pe barang lighter sama mancis..
dapor gas la ade kelassssssss

[S]itie [B]Um [B]Um said...

errr...xfaham. hehe