xxx

xxx
xxx malaya

14 November 2009

misi Dang wangi


blog triple x akan di ambil alih oleh triple Q..beliau bercadang membeli blog triple x ni dengan bayaran rm 1o juta..atas dasar tuan blog ni menulis entry jarang2 ntah2 setahun sekali..







TRIPLE X


jangan harap gua nak jual blog ni...huhuhu

23 comments:

j.u.l.i.e.t said...

perghh... mahal tu. jual jek. pastu kau hidup goyang kaki...

patungcendana said...

jual je...pastu jangan harap aku masuk blog kau lagi...:-p

Cik Cookie said...

jual jelaaa...
ada pun mcm xde.
sakit hati Cik Cookie nak tunggu entry br kamu.
penantian itu penyeksaan hokay.

dzul hafixi said...

aku ade belog lebey..
nk beli?
haha..

paiseh said...

gua puntengah cari pembeli.. malas lah nak hapdet~

Razman said...

jual laa..bosan la aku asek tgk laki..haha

seroja jingga said...

laku ke kalo nak jul bai? ehheehe

jgn lah jual ke tutop ke..blogging kan best

sI tEDI said...

ekekekeek.. kalau x mo jual.. oleh itu. kena rajin update!!

bias® said...

buleh jual ke?

vidadarisakura said...

gua pun mau jual blog gua. lu minat?
haha

eKyN said...

xpaham..
nape harus jual lak

Dark Ray™ said...

gua ingat nak jual juga tapi orang yang nak beli tu tiba-tiba dapat tahu yang blog ni sebenarnya free..
bodoh betul laa orang yang beritahu tu..

mamai said...

kalau lu jual ini blog wat buat demo...tak pun mogok lapar sehari

kimisai said...

jangan jual...
kalau jual 50-50 la ek kite???hahaha

arfahadnan said...

hahaha...
kau buat free..
nak jual ngan org 10 juta lak..

kaya sangat ke triple Q tu?

triple x malaya said...

juliet:gua kurang minat hidup hanye goyang kaki je..goyang kepale orait..hehehe

patungcendana:aku tengah fikir la ni..mgkin jual mgkin x..

cik cookie:bukan penantian tu romantik ke?

dzul:kau tray ar promo blog lu..aku nak jual blog..

paiseh:bagus2..mane tau ade orang berminat nak beli blog lu..hahaha

razman:lu lain tak ade,asyik fikir perempuan je..ape barang beb..huhuhu

seroja jingga:memang best...

si tedi:insyallah gua tray rajin2 update..

bias:boleh bro...lu nak jual ke?gua carikan custemer mau..

vidadarisakura:x berape minat la..nanti gua tray tanye apek jual ikan kat tempat gua..munking dia minat nak beli blog lu..hahaha

ekyn:aku rase memang aku tak harus jual..

dark ray:sape la yg bg tau tu..mesti si aloy tu..kalau x mesti lu dah mewah..

mamai:sehari je mogok lapar..apsal x setahun je..huhu

kimisai:gua belanje nasi ayam dah ar..

arfahadnan:dia tu adalah orang paling kaye kat brunei..hehe

Situasi X said...

aku nak ofer rm 20 juta boleh..?

yayarawr said...

omey aihh..

helena's said...

triple q sape?pening ne

@tune® said...

oke..oke...
xkisah la...triple ape skalipon..misi tetap misi..

lu meh dtg bawak triple Q dtg mkn kt umah gua..bg add...meh gua jemput mkn nasik minyak..

ladyfugly@gmail.com...oke bereh??

triple x malaya said...

yaya:wow.....

triple x malaya said...

helena:pembeli mistri....

triple x malaya said...

tune:huhu...nak kahwin kau rupenyer....orait...