xxx

xxx
xxx malaya

23 November 2009

misi layar lara the movie 2

Malam ni ibu sambung cerita aiman tu ye fi..semalam fi nak tau sangat kan ape kesudahan cerite aiman dan ape terjadi pade aiman.

Pejam celik-pejam celik aiman masuk alam persekolahan,setiap pagi nenek mehantar aiman ke sekolah menaiki basikal lebih kurang 2km dari rumah nye..dalam hati aiman tuhan sahaje yang tau bertapa sayang nye dia dekat nenek,setiap kali dia melangkah masuk pagar sekolah dia berniat dan berazam akan belajar bersungguh2 untuk menjadi orang berguna seperti nenek selalu kate kan..dan menbalas segale jase nenek yang di curah kan pade aiman..

Masuk sahaje darjah 6 aiman berkenalan dengan seorang budak perempuan yang cantik,name nye nur atiqah bt rahman,aiman serasi sangat berkawan dengan budak perempuan tu..setiap petang jike ade mase teruang mereke menkaji pelajaran bersame-same,persahabatan mereka semakin hari semakin akrab bagaikan aur dengan tebing,ombak dan pantai..di mane aiman ade di situ nur ade..kalau di umpame kan mereka bagaikan sepasang percinta yang setia,tapi mase tu mereka masih tidak mengerti perasaan tu..hingga la mereka masuk alam sekolah menengah..

Masuk alam sekolah menengah mereka masih akrab malah semakin rapat hingga la mereka menyimpan perasaan terhadap masing2..namum mereka masih tidak meluahkan perasaan masing2,sampai la ketingkatan 5..namum segale kemuskilan mereka terjawap ape bila aiman meluahkan perasaan cinta dia terhadap nur atiqah..walau pun dalam takut2 namum aiman dengan rase cinta meluahkan ape yang terpendam dalam hati dia sejak kecil lagi terhadap nur..dia sedar bahawe dia anak yatim piatu,tapi itu tidak bermakne yang aiman tidak boleh menyayangi nur..selain dari nenek,nur adalah orang yang paling rapat dengan nye..

Nur yang selame ini juge menyimpan perasaan cinta nye kepade aiman dengan rase sayang dia membalas cinta aiman..sampai la aiman dan nur menjejaki kemenara gading.Namum aiman terkilan apabile nenek tersayang pergi untuk selame-lame nye sebelum aiman dapat membalas segale pengorbanan nenek sejak aiman kematian ibu serta ayahnye sejak kecil lagi..

Tamat sahaje aiman dan nur dari pengajian..bebekalkan segulong sarjana,mereka berkerja di bidang masing2..sehingga la aiman dan nur atiqah berkahwin dan di kurnia kan seorang anak lelaki yang pintar dan bijak bername mohd sofi bin mohd Aiman..sekian..

erm tido ye fi..ibu pun nak masuk bilik tido[sambil menarik selimut kebadan anak nye sofi dan mengucup dahi sofi]

Ha dah tido ke anak kesayangan kite tu Nur..dah bang..ape lagi yang di tunngu tu yang tutup la lampu..kite on malam..iss nur tak boleh la malam ni bang,baru petang tadi keluar..banyak keluarnye tak macam hari2 lain..ni pun dah masuk 5 kali tukar pad..biasenye nur pakai saiz maxi..sekarang kene la pakai saiz wing takut bocor..erm napak nye malam ni abang kene puase la ni..tak ade jalan lain ke nur..yang belakang tu haram dan di larang..lubang pusat boleh ke yang?iss abang ni..mane boleh singkat sangat tu..tak rase ape2 nanti....kalau cam tu kite tido je la..esok abang nak masuk keje awal sikit...

37 comments:

patungcendana said...

ciss...:-p

re:..aku memang gempak...

re: kat sungai lembing mana ada jawa daaa...

Ries Lee said...

tumpul tapi tajam.

aloy_paradoks said...

gempak!

Razman said...

mulut kan ada...

bias® said...

cemaner nak komen nie?

Koyuki said...

aduh..gua tepuk dahi

((repeat soklan bias..camana nak komen ni??))

Rowena Chasez said...

hahaa..
just leh gelak je..=P

helena's said...

haha,,maxi ngan wing ape bezanye?

Cik Cookie said...

erkkk,,,,,,ini entry apa?

kimisai said...

tajuk kene tulis "SX"

or "PG"


gua kan bawah umo..

si sengal mungkin said...

ops...
terbace..
adeii..
bawah umo bawah umo..
huahua

vidadarisakura said...

lepastu?

dzul hafixi said...

tdo je?
gempak!!

sharamli said...

eh...kena yg 0vernite tau...
setakat wing p0n b0leh b0c0r kadang2..

triple x malaya said...

patungcendana:hehehe....

jawe tu gempak tau...

triple x malaya said...

ries lee:ape yang tajam ni beb...

triple x malaya said...

aloy:gempakz....

triple x malaya said...

razman:best gak tu..

triple x malaya said...

bias:komen je la ape2..hehe

triple x malaya said...

koyuki:jangan tepok tahi kuat2 dah la..nanti pening plak...hahaha

triple x malaya said...

rowena:lawak ke....ni satu pelajaran sebelum kahwin..huhuhu

triple x malaya said...

helena:maxi tu gua rase besar sikit kot..yang wing tu ade sayap sikit cam burung..hahaha

triple x malaya said...

cik cookie:entry krusus kahwen..hehehe

triple x malaya said...

kimisai:lu bawah umur lagi ke...huhu sory..nanti gua buat entry untuk budak bawah umor cam lu k..

triple x malaya said...

si sengal mungkin:la anggap je sebagai krusus kahwen..sebelum mendirikan rumah tangge...hehehe

triple x malaya said...

vidadarisakura:lepas dia orang tido ar...

triple x malaya said...

dzul:tu yang patut....sebab bulan di pagari bintang..

triple x malaya said...

sharamli:or ade yang lagi baik punye la...yang overnite erk..nanti gua terjah pasar raye cari bende tu..just gua nak menkaji je...gua cume tahu maxi n wing je...

si sengal mungkin said...

laki xde leh kursus?
hahaha..
lu jadi laki wa
jom kite kursus..
hahahaha

triple x malaya said...

jom...gua on je..tapi lu maseh budak2 lagikan...hahaha

si sengal mungkin said...

hahaha...
lu bape??
wa mude okae...
bukan budak2..
pang kang..
hahaha..
jom cepat !

lepas g kursus break doe.
hahaha

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

slamat raya beb..

mamai said...

hahaha silap hari bulan la tu

Jari Di Bibir said...

hello xxx MALAYA . huhu

seroja jingga said...

very the adult punyer n3 ni..
kanak kanak sume..jagn baca! ish ish!

encik ariff said...

haha. terer lu merepek.

Jari Di Bibir said...

ceh ingatkan apa tadi. buat neves ja.