xxx

xxx
xxx malaya

24 October 2009

misi siasatan kes tak sedar diri [koma]

Mengikut siasatan oleh polis porensit,doktor pakar mahu pun bomoh mistik beliau koma tidak sedar kan diri bukan di sebab kan pergaduhan atau cubaan meliwat mahu pun merogol..menurut siasatan tiade tanda2 yang mengaitkan beliau koma di sebabkan kes2 seperti yang tertera di atas.maka tiada bukti untuk menahan suspek untuk di soal siasatan,make kes ini di kaitkan sebagai kes mistri..

untuk mencari penyelesai kes ini SOFI telah memula kan misi yang agak mencabar untuk mencari kebenaran dan kemuskilan ke atas seorang manusia yang bernama triple x malaya yang koma sejak malam 18 oktober 09 hingga sekarang..

siasatan pertama bermula dengan soal siasat dengan seorang ahli PARADOKS iaitu saudara aloy..

sofi:assalamualaikum hello bro..apa cerita,ada baik..

aloy:waalaikumsalam..gua budak baik2 je..

sofi:sory buang mase lu..kedatangan gua ni adalah untuk mengambil catatan siasat keatas triple x yang koma sejak malam mimpi tempoh hari..18 oktober 09.

aloy:nak buang mase kat pub la..nak ambil catatan banyak mane pun gua tak kisah..

sofi:bile kali terakhir lu jumpe beliau?

aloy:malam mimpi tu la..selesai je event mimpi tu dia kate nak bla..so gua tak sangke plak dia terus jadi cam tu..tak sedar kan diri..

sofi:pada malam tu dia ade cakap ape2 tak dengan kau?maksud gua kali terakhir lu bebual dengan dia..

aloy:tak ingat pulak coz malam tu gua bz jadi MC..tapi dia ade cakap anak PATUNGCENDANA tu lawa yea..cam mak dia jugak..agak2 masuk meninang anak dia..mak nye terime tak..

sofi:lu ada nampak tak perubahan kat muke dia atau perangai dia pade malam tu?

aloy:tak nampak ape2 pun..coz malam tu gua cume nampak muke awek2 je..muke dia gua tak ambil port pon..

sofi:lu ade nampak tak dia makan pade malam tu..?

aloy:tak pasti..tapi siang tu dia dah tibai 3 pinggan nasi goreng + bihun goreng..

sofi:dia ade musuh mane2 tak selain geng gagak hitam?

aloy:ntah la..setahu gua beliau baik orang nye..

sofi:ade tak dia penah cerita kat lu..tentang ape2 je la..contoh dia penah rase sakit ke..atau ape2 yang mistik..?

aloy:tak penah pulak..lagi pun beliau tak takut dengan hantu ni..sebab beliau lebih dari hantu lagi..

sofi:ok bro tQ for siasatan ini..kalau ade ape2 gua roje lagi..chau dulu..

aloy:ok no problem...ha bayar kan teh o ais ni sekali..

22 comments:

sharamli said...

nak bay0 wit teh 0 p0n xleh..ap la al0y ni

triple x malaya said...

sharamli:confirm lu bace dari bawah..gempak..

Cik Cookie said...

oksigen xsampai otak tuh

sharamli said...

amek pengajaran dari entri2 lepas....muahaaha

Koyuki said...

apa kes sebenarnya yg buat die koma?

kimisai said...

naseb koma, kalau bernoktah terus??

seroja jingga said...

ni bukan oksigen tak sampai otak nih..nih memang ape gas pon tak masuk..dah sumbat!

adibah said...

selamat berjuang untuk menawan hati anak patung :-)

mamai said...

apa motif sebenarnya adakah anak Patung Ceendana punca triple X koma..mari kita siasat

aloy_paradoks said...

abih tu bile nak sedaq?

sI tEDI said...

dah sedar lom?

Frodo Baggins said...

muahahahhaha ~ rasa2 anak patung cik patung cendana yg buat beliau koma dan ditimpa sakit misteri ...


adakah voodoo ... jom siasat!

Yaya Abu Bakar said...

ala2 FBI....

eliza said...

agak2 lepas sedar dari koma.. brtambah2 jadi lebih2 dari hantu tak?

bias® said...

percaya lah cakap si nurul tuh.

EN.ROBOT said...

loh,.,.teh o ais je ke..?
xmkn skali..?

@tune® said...

kejam betul kenyataan aloy..
lu carik peguam la...

hihi

patungcendana said...

dah sedar belum? kalau tak sedar...anak aku jatuh ke tangan Bias...hehehe...

dzul hafixi said...

x sedaq diri betoi!!!

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

bangun la broo...nanti2 lu mimpi lg...hehehe..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

koma tu ada sangkut ngan aloy...ngan patung...ngan jammie...hahhahaha...

en.Adam said...

lepak meru jum!kau belanja