xxx

xxx
xxx malaya

13 August 2009

misi jangan BARAI kan

Di pagi hari yang cerah lagi indah...tibe2 handpone Aiman berbunyi...[bunyian standard motorola]lalu Aiman...


Sofi:hello Assalamualaikum man...kau tengah buat ape tu..

Aiman:mualaikumsalam..tak ade buat ape2,baru lepas sarapan..ade ape hal fi..?

sofi:tak ade ape man..cume tu hari kau cakap..kau kene pergi ke jakarta indonesia selame 3 tahun sebab ade projek baru kat sane..habis tu dua-dua bini kau macam mane man..kau tinggalkan dekat mane nanti..?

Aiman:ha..tu la yang pening kepale aku ni memikirnye..mungkin aku tinggalkan kat kampung suruh ayah aku jage kan..

Sofi:O...man aku ingat selame kau tak ade ni aku nak pakai bini ko yang no 2 boleh..kau jangan takut man..aku jage baik2..

Aiman:boleh...kau kan kawan baik aku..tapi dengan satu syarat...

Sofi:ape syarat nye man..?

Aiman:kau jangan BARAI kan dah la...nanti bile aku dah balik aku nak pakai dah tak sedap..aku sayang bini aku no 2 tu..walaupun bini no 2 tak tahu yang aku lebih sayang pade bini no 1 tu..

Sofi:ok man aku janji akan jage baik2..lagi pun aku gune time terdesak je..bukan aku nak pakai hari2..kau pun tahu aku ade bini jugak,tapi bende dah hari2 pakai jemuh jugak man..sesekali nak jugak tukar selere..ibarat makan nasi hari2..sesekali teringin jugak makan mee kari..

Aiman:so bile kau nak datang rumah ambek..?

Sofi:ahad ni kau dah nak berangkat kan..?

Aiman:yup..ahad ni aku dah nak berangkat dah..

Sofi:kalau cam tu hari sabtu aku datang rumah kau..

Aiman:datang la aku tunggu..nanti aku bagi kunci dekat kau..pastu kau service la sikit..dah masuk 7 bulan aku tak service..faham2 la turbo kene jage lebih sikit..

Sofi:Ok man no problem...sabtu aku datang ok..assalamualaikum..

Aiman:Mualaikumsalam...

54 comments:

yoro okino said...

hahaha
teruk laa...huuh

All about my Life... said...

hahahaha...twok tol.bt suspens jew..award tu utk kamu jg ye..

mamai said...

aku nak pinjam juga bini no dua to...mesti mengancam

jasrina rahim said...

boleh tambah bini la lepas ni psl dua2 bini hidup baik2 saje. tkde gaduh2.

en.Adam said...

aku nak man

en.Adam said...

aku nak man

aloy_paradoks said...

waalaikummusalam!
bukan mualaikumsalam....
islam ke ape lu ni?

triple x malaya said...

yoro okino:hehehe...tak seteruk mane pun..

triple x malaya said...

all about my life:ok thanks...

triple x malaya said...

boleh...mengancam tapi power...maklum la turbo..

triple x malaya said...

jasrina rahim:macam mane nak gaduh..bini yang di maksud kan bukan manusia..

triple x malaya said...

en.Adam:aku nak man...mandi ke..?mandi pun nak bagi tahu gua ke..

triple x malaya said...

aloy_paradok:manusia kadang2 tak boleh lari dari kesilapan...so make ianye satu kesilapan...

Razman said...

haha..cibai..ptot la baek je leh kongsi2 bini..bini ko bg aku pkai la..xkan berkira kot..ko dh dpt bini org laen..

bias® said...

ler...kereta ker?

TerubukMasin said...

gua nk pinjm gk..drift2 sket..:p

helena's said...

ces ces ces!hehe

Aminah said...

ko jgn wat gini ble da khwin sudah...

jai.jezz ^.~ said...

first aku baca otak aku jd blue bler dah last entry baru otak ku kembali pulih seperti sediakala.. ciss..~

SuFy said...

ehehe..lucu juga ni..pndai wat citer suspen ye..huhu

kimisai said...

adakah binni no dua bernama EXORA??

@tune® said...

bole pas² ke??

Raihanna said...

hahahahahhhaha
ish2...
wat suspender rai je kamo nie!!!
ingat betul2 bini tu..
dah rasa nak sepak2 je laki tu..
ahhahahahhaa...
puh2..tarik nafas...
rai jangan emo.haha

sharamli said...

selamat...baca dari bawah....muahaha

patungcendana said...

aku suka orang ramai2 bini ni...:-p

chipsmore said...

kalo mmg bini tu org....memang masaaakkkk....mmg x betuah tol sp jd bini 2...huakakaka

triple x malaya said...

razman:boleh..tapi kene tanye aiman la dulu..

triple x malaya said...

bias:kerete la..bukan lori..

triple x malaya said...

terubukmasin:boleh..driff banyak pun boleh..

triple x malaya said...

helena:hehehe...lame x dengar berite sihat?

triple x malaya said...

aminah:kalau aku buat bodoh la aku...sape tak sayang bini beb..

triple x malaya said...

jai jezz:jangan marah...

triple x malaya said...

sufy:thanks...janji enjoy k..

triple x malaya said...

kimisai:bukan...name nye putra turbo 2.0

triple x malaya said...

tune:boleh la kot...huhuhu

triple x malaya said...

raihana:jangan marah tau...

triple x malaya said...

sharamli:lu memang belajar bace dari bawah erk...cian...tapi bagus gak ye cepat habis...

triple x malaya said...

patungcendana:aku pun suke ramai bini...kalau boleh la..

triple x malaya said...

chipsmore:nasib baik kerete erk...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

adoi.

aku redha je bca smpai habis

triple x malaya said...

hazerin:redha je la erk...

cookie devine said...

aku byk laki.sume dah barai.yg lama jg blh tahan dgn keganasanku.

triple x malaya said...

cookie:mak oi...ganas nye kau...

Jard The Great said...

adussssssssssss... ahahahaha

triple x malaya said...

jard:adehhh...hehehe...

anaklaut said...

salam..

tq singgah bagi komen di anaklaut

kakuna_daisy said...

cis je la...wa da tau da ni msti pasal keta..huhuh...

triple x malaya said...

anaklaut:same2...rajin2 ar singah sini..

triple x malaya said...

kakuna_daisy:hehehe...saje nak happy..

rockmetaller said...

hmpeh..

terkena gua.

ayie said...

thanks....sudi visit blog sy...
citer ni wat suspen jer...
ingatkan aper td...adehhhh

imHepPie said...

mengapa apekah??huiii otak da kuneng memula baca neh muahaha

EN.ROBOT said...

ish ish,.,.nakal benar tajuk nye,..,~

sis_nita said...

nyaris dah terpk yg lain.. hehehe!