xxx

xxx
xxx malaya

24 August 2009

misi Berani Mati

Entry ini adalah sambungan dari entry misi...INI

hari ini masuk 3 hari umat islam menunaikan ibadah puase..macam biase setiap pagi sofi akan pergi kerje,seperti hari lain sebelum sofi pergi kerje dia akan bersarapan di sebuah restoran mamak yang selalu dia kunjungi..

Dengan langkah longlai seolah2 berpuase sofi memasuki bilik belakang yang sudah sofi booking sebelum ni..pade pagi itu sofi kesorangan mungkin yang lain tak sampai lagi..sedang sofi menikmati hidangan sarapan..tibe2 sofi ternampak 2 orang beruniform biru menuju kearah sofi..dengan rase cemas dan cuak sofi cube untuk melarikan diri...lalu salah seorang dari 2 orang beruniform biru bersuare tegas..JANGAN BERGERAK!!!...

Lalu hati sofi berbisik..habis la aku kali ini...kantoi aku..mane aku nak letak muke ni..confirm masuk majalah URTV atau REMAJA punye..kalau bapak aku tahu kat kampung..mampus lah aku..mahu tak ngaku anak..malu pade kawan2 lagi...lagi2 yang 2 orang ni..aloy dan dark ray..dia orang ni dah lah kaki kecoh..kalau dia orang tahu ..mahu 1 dunia tahu gua kantoi tak puase..dia oarang ni kire macam wartawan kecoh ar kalau kat erial shah alam ni...lebih cepat dari mazidol dan zakiah anas..

tibe2...2 orang beruniform medekati sofi..lalu berkate jangan lari dik..kite datang ni cume nak duduk sarapan je..jangan takut..hati sofi berbisik lagi...ciss...aku ingat dia oarang nak tangkap aku tadi..rupe2 nye seangkatan dengan aku pulak..lalu kami bersarapan bersame...

29 comments:

jasrina said...

tak puasa, datang bulan ke?

mamai said...

wah dah ada geng

sharamli said...

rileks la s0fi..
bkn mas0k majalah MANGGA p0n..

sharamli said...

rileks la s0fi..
bkn mas0k majalah MANGGA p0n..

Razman said...

area s.alm? mnarik ni.. aku duk s.alm gak.. mamak mne weih? xkan hakim kot..

sis_nita said...

erk! urmmmm.. tumpang semangkok ropenyerr. hailaaa.. doniya.. doniya..

bias® said...

apsal tak ajak?

@tune® said...

wah..ade gang!!!

kami??maksud kau..engkaukah??

ayie said...

ha..ha..ha...
2x5

kakuna_daisy said...

owh.....tak pose upenye...cis..cis..ni kt mamak hakim ke nih...??

patungcendana said...

aloy dan dark ray?...huh...macam pernah dengar je nama tu...tapi di mana ya...hehehe

patungcendana said...

re:...aku pun tak percaya dgn mimpi...cuma sikit terganggu...huhuhu

aloy_paradoks said...

wah....sudah pandai!
gempak gempak!!!

triple x malaya said...

jasrina:datang bulan tu ape?x tau ar..komen sikit..

triple x malaya said...

mamai:geng kat dunia..kat sane nanti sorang2 la sofi..

triple x malaya said...

sharamli:kalau masuk majalah MANGGA lagi gempak kan...

triple x malaya said...

razman:gua tinggal dekat belakang puspakom padang jawe beb..kedai kat ereal2 tu je...

triple x malaya said...

sis_nita:dunia sofi yang penuh pancaroba...

triple x malaya said...

bias:lu jauh ma..nanti ar lepas raye kite pergi..

triple x malaya said...

@tune:aku ke..?gua tak terlibat...

triple x malaya said...

ayie:huhuhu...10

triple x malaya said...

kakuna_daisy:gua tak layan hakim...awak tinggal kat s.alam ke..?boleh jengok2 ni..

triple x malaya said...

patungcendana:ape pulak tak kenal...kaki kecoh..tak lain tak bukan dekat taman budaye s.alam la..

triple x malaya said...

aloy_paradok:tengok ar sape sifu nye...kaki kecoh..

♥ayudeadwish♥ said...

law wat jahat mmg selalu hidop dalam ketakutan.. tu la len kali kne ajak aku join~~ baru rasa tenang

yoro okino said...

nasib xterkencing..
huhuu

triple x malaya said...

ayu:xde no hp mcm mane nak halo2..

triple x malaya said...

yoro okino:nasib baik ar jugak...

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片