xxx

xxx
xxx malaya

09 June 2009

hidup dlm pandangan api


salam....msti korang fkir mgape nick name gua triple xfire malaya...msti korang fikir cam poyo je mamat ni..i2 trpulang dkat korang nak tafsir kan...yg ptg jiwa gua tenang...stenang air parit kat kmpong gua..kalo nak rase tenang ke tidak meh la ikut gua berenang dkampong gua..syok ooo...asal name ni gua ambil dari sikap gua yg suke xxx ni..trmasuk la 18sx..bakate yg ganazz n extream...tp x la smpai ktahap maxsimum...gua masih mafia tahap bawahan lg..

ehm...cite pasal fire plak atau dlm bahase mlayu api..asalnye dtg dari kecil sampai gua bsar sinonin dgn api..mane tidaknye seumur gua 8hari pun gua dah lihat api depan biji mate gua..mase 2 opah gua nak bakar batu utk wat tungku gua sbab mase 2 gua kembung perut...tapi suam2 la..klau x trbkar la perut gua.i2 care org dulu2 kene ikut..

n bile gua dah besar ckit mase 2 masih skolah rendah sampaila gua skolah mnengah gua selalu tlong bapak gua bakar tempurung kelape supaye jadi arang n bleh jual masukzz ooo..i2 blum masuk bab menyalai klape g..ini lg la mlibatkn api yg byak...sistem myalai klape ni sme dgn sistem cam ner nak mbakar ikan la..api d bawah klape yg d belah 2 di atas...faham x?cite lebih x gua nak tgok sendiri pg ar kampong gua d bagan dato perak...tgok dgn biji mate korang sendiri gerenti korang terpegun..biase nye proses myalai ni mkan mase kire2 6 jam gak la..nak ikutkan proses myalai ni byak lg tapi gua cite yg mlibatkn api je...sebab i2 la gua biase dgn api ni...sekian saje cite pasal api..ada mase gua akan sambung cite pasal batu api plak...

2 comments:

patungcendana said...

salam

aku tulis sendiri la syair tu...tapi boleh gak buat lagu punk...hehehe

aku pun pernah kena salai...masa lepas bersalin...huhuhu...

aloy_paradoks said...

hahahahahaha,,, Patung,, nak tanye... lu dulu kecik kecik penah kene bengkung tak?