xxx

xxx
xxx malaya

14 February 2012

seindah pantai secantik senah

Melihat kak senah dari jauh sedang menyidai kain di ampaian.Rambut lurus paras bahu di tambah pula dengan warna keperangan membuatkan senah yang berkulit gebu bertubuh molek nampak lebih ranggi.Rambut basah dan hanya berkemban paras dada membuatkan pagi penuh ceria pada sesiapa yang melintasi rumah senah di kampong pantai damai laut.

Anggin yang bertiup kencang membuatkan kain batik yang menutupi tubuh gebu senah terselak paras peha,lekas-lekas senah menurunkan semula.

Di warong kopi.

"Ha,mengapa kau sorong moto kau kamal."tanya wak suib.

"Hai,tak kan wak tak nampak moto saya bengkok depan ni ha."

"Kan wak dah cakap jangan lalu ikut jalan tepi pantai kau degil,nak juga tengok si senah tu,kalau hari-hari kau terlanggar pokok jawabnya silap hari bulan terus padam."

"Mulut cantik sikit wak,agak-agak lah nak doakan saya mati..rim basikal wak tu bengkok mengapa?langgar lubang ke,langgar pokok..."

.......




4 comments:

ber_u_wang said...

he he he

sharamli said...

amb0i wak

bias® said...

bergetah sangat ke si senah ni?

@tune® said...

hahahha....

cantik sgt senah tu ke?

kikiki