xxx

xxx
xxx malaya

05 July 2010

Misi Mengapa mamak bingung

Teringat lak Kejadian Semalam Di Restoran Hakim sek 7(tgh tgk bola la ni, Spain menang Woo)
aku,panjang(geng), masuk ke restoran,
amik port yg dah di booking oleh aloy ,
mamak pon datang mengambil order,
ini script yg aku masih ingat la.


Mamak: bang. air apa ?
Aku : Milo ais
Panjang: bali ais
Aloy : aku dah order la.. x nmpk ke ?

Mamak : Bang makan?
Panjang: nasi lemak, telo mata ha
Aku : mamak, macam biasa ha

mamak : bang macam biasa tu mcm mana?
Aku : biasa ye aku x makan, minum je (dgn muka selamba)
Mamak : @#$^&*(*^&

mamak tue bererdar dgn seribu kebengangan & kebingungan

pastu aku gelak secara berjemaah dgn geng2 ,
leh lak awek baju ijo kat blakng aku join gelak skali,
hampeh je.. nak juga tunjuk gg kuning dia.
pastu siap sound aku lg,
'Cantik ayat bang '

lalu aku tertido sambil mengunyah kuaci,
heheheh,

p/s: jgn tiru ayat ni, silap2 leh kena pelangkung ngan waiter, nak2 ye kalu baru masuk kedai @ restoran tu, heheheheh

4 comments:

Ries Lee said...

memang syok la kenekan waiter mamak..
hahaha!

misz benida said...

http://cutetanpajelita.blogspot.com/

link bru aku beb.

Peminat Katie Holmes said...

jgn dtg lagi.
mamak tue dah simpan revenge.haha

fndrocka said...

nak jugak praktik ayat tu.tpi jarang sekali mkn di kedai mamak