xxx

xxx
xxx malaya

27 June 2009

Hikmah di sebalik kekalahan-Edisi PARADOKS FC




Hari ini dalam sejarah 27hb june 09...nasib x myebelahi team PARADOKS FC
kami kalah dalam saringan liga..apa boleh buat dah xde luck..
so gua dan team paradoks fc terima dengan hati terbuke..

Kalah bukan bermakne kami kalah untuk selame nye..selagi semangat kami utuh di jiwa selagi itu kami akan memperjuangkan team kami. kalah dan menang itu semua dah di tentu kan oleh NYA.

Banyak kesilapan yang kami x sepatutnye lakukan..kesilapan
di bahagian difend yang kurang menyerlah telah merobek pintu gol
kami..pecaturan kami kucar kacir hari ini..kami tidak dapat mempersembah
kan 100 peratus pretasi kami sebenar..itu lah di namekan kan bola..ia bulat
kite sukar untuk meramalkan nasib kite dalam game..

Kite hanye mampu merancang tapi tuhan akan menentukan...ape yang gua boleh kate kan..hari ini team gua tidak dapat mempamerkan pretasi 100 peratus game kami yang sebenar...kalau korang nak tahu team rangking dunia spain pun kene kitai dengan u.s.a..2-0 masalah team dia orang same dengan nasib team kami..iaitu tidak dapat mempamerkan pretasi sebenar..

Ape-ape pun gua ingin luahkan kate2 semangat kepada semua player2 team kami..
JADIKAN KEKALAHAN HARI INI UNTUK BANGKIT HARI ESOK DAN MASE AKAN DATANG..
ONE SPIRIT ONE HEART ONE TEAM...jangan sesekali putus ase beb...tray next tournement key...assalamualaikum....



19 comments:

Aloy Paradoks said...

Lu kene bawak team byk berlatih lagi beb.. disiplin dengan persefahaman kene ada.. panaskan badan dengan sterching tu penting.. sbb otat belum bergerak lagi, badan lembab lagi..

Hazerin said...

kalau kalah x payah ckp byk. hahaha. aloy men x?

re:
on. sila masuk minang sekarang

triple x malaya said...

send alamat rumah...nant gua hantar rombongan meminang...jangan mintak resit tau..

@tune® said...

lex arr...
da kire juara liga² eropah nih...

kalau sik menang jer..xthrill la kn??

neway..lu kene sambung cite...g blog gua...ade sikit keje...team lu gak yg bg dulu..gua kasik lu plak sambung kay..

a.b geldofg said...

satu hari wa nak ajak lu punya team lawan sama team umno kg gua.....

dia org ckp...rasuah2 tk main la

dark ray said...

mie main gak rupanya.. patut laa kalah..

Hazerin said...

anta rombongan ke umno negeri pahang. resit mmg xmo. konfem. tp tol byk laa..

patungcendana said...

kalah atau menang aku tetap sokong kau orang...:-)

patungcendana said...

re:...kalau sunyi gua blh teman kan..

huhuhu...tapi kau nak masuk meminang orang lain...memang lelaki...dot 3x...:-p

aku allergic dgn boyfriend orang...hehehe

triple x malaya said...

@tune:aku setuju dgn kau..kalau menang je x best la plak..sesekali nak jugak rase nikmat kekalahan...

triple x malaya said...

a.b geldofg:boleh x de hal...bukan setakat team umno..team pakatan rakyat pun gua boleh layan..lu bg no hp nanti gua halo2...

rasuah gua x main..tapi kalau niat nak sedekah apa salahnye..hehehe..

triple x malaya said...

dark ray:mahal gua beli mie...harge standert player star tu...gaji pun gua blum bayar lg...

triple x malaya said...

h.a.z.e.r.i.n:umno lagi..mane pas n keadilan ni...lu punye pasal x pe...tol kat gunung berapi pun gua akan bayar...tapi pakai duit umno ar...

triple x malaya said...

patungcendana:tQ2...lu memang bestt ar..sentiase sokong kawan2..semoge tuhan memurahkan rezeki kamu..amin.

triple x malaya said...

patungcendana:gua bukan lelaki dot3...la,gua lelaki idaman ar...huhuhu...angkat bakul sendiri plak..

patungcendana said...

oooo...kau la lelaki idaman malaya...

takut aku nak dekat...:-(

triple x malaya said...

patungcendana:yup aku lelaki idaman malaya yg di cari2 tu..hehehe

xyah takut...gua bukan makan orang pun...

patungcendana said...

re:...luruh jantung gua bile bace madah lu...


wah...kau memamg lelaki idaman malaya...

boleh jadi anak murid aku bila2 masa je...:-D

triple x malaya said...

patungcendana:bile gua boleh start jadi murid lu..serius ni..