xxx

xxx
xxx malaya

23 June 2009

Ex-tivitiE menarik for PARADOKS fc

Hari tournement tinggal 4 hari lagi..gua dah x sabar nak beraksi..
turget gua tinggi...setinggi gunung yg paling tinggi dekat dunia ni..

what ever...lepas je tournement ni gua dah dill aktiviti yg menarik for
PARADOKS fc..di bawah adalah senarai team2 yg telah gua dill utk aktiviti
frendly bulan 7 n 8...kirenye sebelum mejelang bulan ramadhan ar..

senarai team yg telah gua dill for frendly
1:belia 4B fc
2:panasonic fc s.alam
3:my bank fc kapar selangor
4:hot fm fc -dalam proses.
5:THR fm
6:TNB fc kuala selangor.
7:ERA fc -dalam proses
8:rhb bank fc meru
9:MSSN fc bukit jalil
10:delima fc klang
11:produa fc rawang
12:proton fc s.alam
13:uniten fc banggi selangor.
14:telekom fc subang
15:slamber fc meru
16:D-troublE fc meru

sesiape yg nak layan tgok team gua frendly dgn senarai
team di atas boleh la datang beramai-ramai..ajak sedare2
kat kampong tu...lokasi2 bertarong nanti gua bg tau sebelum
tarih luput k...coming soon...

sesiape yg rase team futsal korang hebat boleh la
frendly dgn team paradoks fc..care mudah..berhubung
gua kat blog gua atau pun aloy_paradok...

sekian tQ2....

14 comments:

@tune® said...

pergh...kalau badan x de ketul² pas frenly nih...gua tatau nk kate ape la kn..

kalau lawan kt meru..rojer gua...2 minitr pastu gua sapai..sapot dr kedai sebelah!!

Aloy Paradoks said...

nanti gua masa evant kita inform kalau ada mana mana team nak buat frendly dengan Paradoks FC.

Rayza MukMin™ said...

gua jenis yang tak friendly..
macam mana?

abrodam said...

kalau lu kalah lebih dari 2 game
lucut jawatan!!!

kimisai said...

wah best r team paradoks leh wat frenli..tp jauh plk kat cne..gua cheras, igt nk fren li gak..

patungcendana said...

aloy tu pandai tendang bola ke..?...lari!!!!!!

Aloy Paradoks said...

Patung:
Tak pandai!

Anonymous said...

weh.
aku dh jmp manager marketing nike.
dorg stuju nk sponsor team kita.
jumaat 26 jun nie blh g amik uniform kat mane2 butik nike.
aku dh ade kupon.
nnt tnjuk je kupon 2 kat butik nike 2.
nk g pkul brp nnt?

triple x malaya said...

@tune:sory late replay komen awak..coz gua 2-3 hari ni bz banyak..badan gua memang dah ketul2 dah..

triple x malaya said...

Dark Ray:lu x suke frendly..lu main frendter je la...

triple x malaya said...

en.Adam:dah kalah pun....

triple x malaya said...

kimisai:nak frendly gua set je...kte boleh main game kat subang 5..

triple x malaya said...

patungcendana:aloy tendang angin boleh la...lari makan angin...

vidadarisakura said...

ko penah dengar team HMC FC?