xxx

xxx
xxx malaya

25 July 2011

umum.

Melihat keindahan tubuh wanita jepun di skrin tv berjenama sanyo bersaiz 20 inci membuatkan nafsu lelaki bergelora.Wanita jepun itu berundur setapak bila seorang lelaki jepun mendekatinya.Rambut wanita jepun yang basah menambahkan keghairahan aku pada malam itu.Lelaki jepun menolak wanita tersebut di atas katil.Tangan nya meramas kemas kearah sasaran.menggeliat wanita jepun sambil tangan nya merayap di pangkal peha lelaki itu.

Malam yang cerah dengan bintang-bintang yang bertaburan berkelipan amat setia menyinari bumi ciptaan yang maha Esa.Kesunyian kampung sungai tiang,bagan dato membuatkan perasaan setiap orang yang datang kesini akan menjadi tenang dengan keindahan persekitaran nya.Tetapi,segala keindahan ini tidak dapat menenangkan perasaan yang bergelora di hati aku pada masa itu.

Bunyi motor Yamaha yb tahun 1980an mehampiri di halaman rumah.Aku menjadi gelabah,intai dari celah tingkap.Alamak!...Mak dan bapak balik.Bisik dalam hati.Pantas aku menekan butang remove dari video player,kemudian menyimpan tape video dalam almari bilik aku.

Malam itu gelora sebagai budak lelaki yang baru mencecah umur 14 tahun tidak kesampaian.Setiap kali mahu menonton sampai penamat pasti ada penghalang.Malam yang hangat tiba-tiba menjadi dingin.Aku tidur dengan penuh penyesalan.Ibarat makan tidak berkuah dan bercium tidak gigit lidah.

harap maaf sambungan cerita ini akan bersambung di ZINE yg akan terbitkan pada pertengahan sept 2011.

3 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

hahahaha...aku umo 12thn..ko 14...ye la, zaman ko yg membuatkan zaman aku makin awl budak2 mengerti apa itu persenyawaan...

xpe, dgn kemudahan skg, zaman budak2 skg makin cepat..klik saja..sume dihujung jari...

hye abg xxx...xkn tgk saja, cobalah!

@tune® said...

hihi...
normal kan perasaan tu..bende jahat mmg payah n byk halangan..

ko sambung pertengahan sePT ye..

bailah..aku tgu

mamai said...

okay sila beli zine yer