xxx

xxx
xxx malaya

22 December 2010

puhhh...

Komen dari pengguna

"sejak menggunakan 'burgermpak' anak lelaki saya tidak kencing malam lagi. terima kasih burgermpak"
- Salamiah Harun (Pengusaha Kedai Runcit, Kajang Selangor)

"Jika diberi pilihan antara boyfren saya dan burgermpak! Sudah pasti saya pilih BurgermpaK kerana ia lebih menghiburkan" - (Tasha, Pelajar IPTS di KL)

"Penantian rakyat Malaysia sudah berakhir" - (Rashid ; Penulis Prolifik)

"Aku ada beli apa BurgermpaK! Sapa kata aku tak beli" (Sufian Abas ; Penerbit, Penulis Novel)

"Mampu melegakan sakit lutut dan untut saya"
(Ibrahim Kamsan - Pesara tentera, Taiping)




Jadi Anda? Bila Lagi?

BURGERMPARK

140++ muka surat

RM20 (tidak termasuk pos)

-> tambah RM5 untuk pos laju. Pos laju supaya takde problem buku hilang dan cepat sampai.

Bagi yang berminat untuk mendapatkannya, ikuti langkah berikut:

1. Buat pembayaran sebanyak RM25 ke akaun berikut:

- 1621 0663 5004 (Maybank)

- Penama: Mohd. Saufy Nizar

- 12120000024100 (CIMB)

- Penama: Jiewa Enterprise

2. Hantar e-mel bertajuk 'BURGERMPARK' ke weareuya@gmail.com dengan menyertakan sekali:

1. bukti pembayaran

2. alamat -> pastikan bukan alamat yang pelik-pelik, taknak bagi posmen susah mencari.

3. Sila bercakap sopan dengan Abdul UYA!.

4. Bagi yang ingin membeli pakai tangan pada harga RM20, anda boleh membelinya di UYA Distro bermula 20 Disember 2010.

Yang benar,

Abdul UYA!.

2 comments:

MOMMY CGG said...

waa..
da kua buku la:)

patut la uncle mamai kata ti ade pelancaran buku..
congratS!

mamai said...

kau bawak 2 untuk aku, cash on delivery taks abar nak baca