xxx

xxx
xxx malaya

17 January 2010

misi isnin yang sempit

Hari ni dalam sejarah isnin,gua call mamat ni..cerite bermula perbualan dalam hp.

[tak sempat sofi bagi salam mamat yang dia call tu jawab dulu..]

aloy:ape hal call..

sofi:lu dekat mane bai,ade klas ke hari ni..

aloy:ye..apa hal?

sofi:ingat nak ajak lu tengok wayang,adnan sempit

aloy:gua bz hari ni,jap lagi pukul 2 nak pergi meeting kat MBSA

sofi:meeting ape kat sane

aloy:meeting pasal projek mimpi akan datang..lagi pun gua sempit jugak ni..

sofi:ok2..

nota:kadang2 bz mengalahkan menteri.

15 comments:

azzaliena suziantie said...

hahahaha....
aloy memang

zul efron said...

aloy kn?

cik helena said...

hehe..tgk sorang ok ape..

hans said...

hahaha
gi la tgok sorang2
ceit

R.A said...

tgah2 bulan mmg rmai yg sempit..haha

misz benida said...

biasa la tu..kta yg xde nk bt ape,sbb tu rse org bz mngalahkan mnteri..haha

Frodo Baggins said...

hahahahhahaha
sempit tak sempit
yg penting lu VVVVIP!!!


>>_____<<

sharamli said...

rajin..g kelas

patungcendana said...

kau la sofi rupanya....

Yuki Yusuf said...

'gua pon sempit juga ni'

hahaha~

bias® said...

orang penting tuuuu....

mamai said...

aloy sekarang mmg bz jadi aku nak carikan dia seketeri

abrodam said...

hek eleh,anak sedara bizi sikit pun dah nak merajok ngadu kat blog...
hahah

Aloy Paradoks said...

mamai ;
seketeri buat pa? isteri la..

triple x malaya said...

tq semua..